شاید گوش یکی از آخرین نواحی بدن باشد که در آن موهای زائد رشد میکند و ظاهری نامطلوب به شما می‌بخشد ولی اصلاً نگران نباشید زیرا لیزر به خوبی می‌تواند این موها را برای شما رفع کند.
آقایان در صورتی که فکر می‌کنید لیزر موهای زائد نوعی پروسیجر زنانه است، بهتر است بدانید که کاملاً در اشتباهید زیرا لیزر اخیراً در میان ده پروسیجر زیبایی اول دنیا قرار گرفته است.
موهای زائد گوش معمولاً با افزایش سن بیشتر رشد میکنند و رفع آن‌ها هم دردناک و دشوار است ولی لیزر در طی زمان کمتر و به صورت اثر‌بخش میتواند این موها را از بین ببرد.

دلایل رشد موهای داخل گوش

رفع موهای زائد گوش با اپیلاسیون و کرمهای موبر و سایر روش‌ها دشوار و خطرناک است. لیزر می‌تواند در جلساتی پانزده دقیقه ای این موها را هدف قرار داده و از بین ببرد. ممکن است فرد کمی حس سوزش در طی درمان داشته باشد.

آیا لیزر می‌تواند موهای گوش داخلی را از بین ببرد؟

لیزر می‌تواند موهای نرمه گوش و دور گوش و همچنین ناحیه‌ی داخلی گوش که از بیرون مشخص است را از بین ببرد که به آن پینا می‌گویند ولی نواحی پشت این قسمت را نمی‌توان با استفاده از لیزر درمان نمود زیرا فاصله خیلی کمی با پرده گوش دارد.

آیا من کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای گوش هستم؟

می‌توان از لیزر برای رفع انواع موهای زائد برای انواع پوست ها استفاده نمود ولی بهترین کاندیدای لیزر افرادی با موهای تیره و پوست روشن هستند زیرا لیزر می‌تواند به خوبی رنگدانه های تیره مو را هدف قرار دهد. هر چقدر تفاوت رنگی میان پوست و مو بیشتر باشد، لیزر بهتر می‌تواند موها را بیابد و آن‌ها را رفع کند.

موهای زائد گوش هم معمولاً تیره وضخیم هستند و با افزایش سن در گوش آقایان رشد می‌کند که خود گزینه ای مثبت است. بهترین راه این است که پیش از لیزر موهای زائد با یک متخصص مشورت کنید. برای مشاهده متخصصین و مراکز لیرز موهای زائد مورد تائید سایت سبز و سالم کلیک کنید.

هزینه لیزر موهای زائد ناحیه گوش

موهای این ناحیه در طی چندین جلسه رفع می‌شوند و هزینه آن هم برای هر فرد و با توجه به ویژگی‌های فردی وی تغییر می‌کند. تعدادی از افراد با دو جلسه لیزر به نتیجه دلخواه خود دست می یابند و تعدادی دیگر به شش جلسه نیاز دارند. اگر تا به حال موهای خود را توسط لیزر رفع نکرده‌اید، می‌توانید با لیزر موهای ناحیه گوش به عنوان بخشی کوچک آغاز کنید.

خطرات و عوارض جانبی لیزر موهای زائد ناحیه گوش

لیزر نمی‌تواند موهای زائد شما را برای همیشه از بین ببرد. ممکن است تعدادی از موها در مقابل پرتوهای لیزر مقاومت کنند و تعدادی دیگر هم در طی درمان دوباره رشد کنند. حتی ممکن است حساسیت پوستی و تغییر رنگدانه های ناحیه درمانی پس از درمان بروز کند که البته حالتی موقتی است.
لیزر موهای زائد گوش با خطراتی همراه است زیرا این ناحیه خیلی ظریف بوده و غضروف های زیادی دارد و تنوع پوستی آن هم زیاد است. معمولا از لیزر برای رفع موهای زائد کانال گوش استفاده نمی‌شود ولی نزدیکی آن به پرده گوش می‌تواند کمی خطرناک باشد. دسترسی به لبه های پینا هم با مشکلات زیادی همراه است.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران