همان‌طور که می‌دانید رفع موهای زائد بدن و صورت کاری دشوار و زمان بر است و روش‌های سنتی رفع موهای زائد همانند اپیلاسیون، بند انداختن، و شیو فقط می‌توانند موهای زائد را برای مدتی کوتاه رفع کنند و نتایج ناشی از به کار گیری آنها دائمی نیست. این یعنی فرد باید زمان و هزینه بیشتری را برای رفع موهای زائد با این روش‌ها صرف نماید. همچنین تعداد زیادی از این روش‌ها باعث بروز موهای زیر پوستی می‌شوند که خود عارضه‌ای نامطلوب است.

در طی دهه اخیر، لیزر به کمک فناوری های جدید روانه بازار شد و توانست به خوبی نظر عده‌ای را جلب کند و رشد موهای زائد را کاهش دهد. لیزر یکی از سریع‌ترین راههای رفع موهای زائد برای بدن است و شما می‌توانید در طی ۶ تا ۸ جلسه شاهد کاهش باور‌نکردنی رشد موهای زائد خود باشید. این روش ایمن و اثر‌بخش بوده و هزینه مناسبی هم دارد.

همچنین لیزر قادر به رفع موهای تمام نواحی بدن می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت لیزر این است که این روش می‌تواند به میزان ۵۰ تا ۹۵ درصد رشد موهای زائد را کاهش دهد که البته در عده‌ای هم این رقم به ۱۰۰ میرسد. این امکان وجود دارد که پس از مدتی موهای زائد رشد نمایند ولی رشد آن‌ها خیلی کمتر از قبل خواهد بود و البته ضخامت موهای رشد کرده هم به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

مهم‌ترین نکته در لیزر موهای زائد انتخاب یک مرکز مناسب و حرفه‌ای برای لیزر موهای زائد است تا بتوانید بهترین نتایج را از این درمان بگیرید.برای مشاهده مراکز لیرز موهای زائد مورد تایید سایت سبز و سالم کلیک کنید.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد انتخاب شده است و در اینجا به ۵ دلیل اصلی مزیت این روش نسبت به سایر متد ها می‌پردازیم:

۱-درمان سریع انجام میگیرد

لیزر موهای زائد خیلی سریع‌تر از آنچه که تصور کنید انجام میگیرد به عنوان مثال لیزر موهای زائد ناحیه زیر بغل فقط ۲۰ دقیقه طول میکشد.

۲-لیزر در طی بلند مدت روشی مقرون به صرفه است

زمانی که موهای زائد شما به میزان کمتری رشد کنند، شما نیازی ندارید به سالنهای زیبایی برای اپیلاسیون مراجعه کنید و یا دوباره به سراغ روش‌های سنتی و دشوار بروید. بنابراین در هزینه‌های خود نیز صرفه جویی می‌کنید. نتایج حاصل از لیزر خیلی بهتر از اپیلاسیون بوده و با هزینه کمتری هم در مدتی طولانی انجام می‌گیرد.

۳-شما از شر موهای زائد زیر پوستی راحت می‌شوید

تعداد زیادی از روش‌های رفع موهای زائد باعث بروز موهای زیر پوستی می‌شوند و نابودی آن‌ها نیز چندان ساده نیست ولی در لیزر موهای زائد این کار به سادگی انجام میگیرد. همچنین اگر شما پوست حساسی دارید و یا در اثر شیو و اپیلاسیون در گذشته، حساسیت پوستی پیدا کرده‌اید ما به شما لیزر را پیشنهاد میکنیم.

۴-شما با انتخاب لیزر در زمان هم صرفه جویی میکنید

رفع موهای زائد با روش شیو یا اصلاح و یا اپیلاسیون در سالن‌های زیبایی خیلی زمان بر هستند و نمی‌توانید تصور کیند که لیزر موهای زائد چقدر می‌تواند در زمان شما صرفه جویی کند. احتمالا هر روز و یا یک روز در میان شما با شیو موهای خود را رفع می‌کنید ولی لیزر برای همیشه این مشکل را حل می‌کند.

۵-لیزر می‌تواند موهای کوتاه را نیز رفع کند

زمانی که شما میخواهید برای اپیلاسیون مراجعه کنید حتماً باید رشد موهای شما به حدی باشد که توسط موم جذب شده و در‌واقع کنده شود ولی این مشکل در لیزر موهای زائد حل شده و شما میتوانید در بین جلسات لیزر موهای زائد، از شیو یا اصلاح استفاده کنید. به کار گیری شیو هم با هیچ محدودیتی همراه نیست و مشکلی را برای جلسات لیزر درمانی بوجود نمی‌آورد.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران