در خبرنامه سبز و سالم عضو شوید بپیوندید
منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام . مادر من ۷۹ سال دارن واز قرص ۲.۵ concor استفاده میکنن فشار خونش بالا هست البته قرصهای وارفارین ۳چهارم در روز و والسارتان ۸۰ نصف صبح و نصف شب و نصف قرص مدر هم میخوره . چند روز هست که صبحها خون دماغ میشوند و فشارشون هم بالا میره روی ۱۸ . میخواستم بدونم چرا خون دماغ میشه . و چرا فشارش بالا میره . با اینکه داروهاش رو سر وقت میخوره .از پاسخگویی تون سپاسگزارم.
پاسخ
مرکز تحقیقات سبزوسالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ
با سلام فشار خون نیاز به درمان چند مرحله ای و مراجعه مرتب به پزشک دارد و ممکن است در این مرحله داروهای ایشان نیاز به تغییر یا تعویض داشته باشند.
مقالات تصادفی

آخرین ویدئو های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

از پزشکان ما بپرس
دکتر مصطفی امیری پزشکان سبز و سالم آماده پاسخ گویی به شماست
تکمیل اطلاعات مربوط به سوال
متن سؤال شما:

در صورت تمایل می توایند نام و ایمیل خود را وارد کنید تا پاسخ های ارسال شده توسط متخصصین ما برای شما، اطلاع رسانی شود.

لطفا چند لحظه منتظر بمانید ...
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه