پنس

پنس یک جسم ضروری در جعبه کمک های اولیه می باشد، به ویژه اگر به پیاده روی و فعالیت در فضای باز علاقه داشته باشید. پنس بهترین ابزار برای برداشتن تراشه ها و یا تیغ های کوچک از روی پوست می باشند. قبل از استفاده از پنس آن را ضدعفونی کنید. 

کرم هیروکورتیزون

کرم هیدورکورتیزون 1 درصد برای خارش های ناشی از نیش حشرات بسیار مناسب است. این کرم نوعی استروئید موضعی است و خارش و التهاب را تا رسیدن امداد و نجات کاهش می دهد. 

ضد عفونی کننده دست و دستکش

اگر با دوست خود بیرون باشید و یکی از شما دو نفر زخمی شود، اولین کاری که انجام خواهید داد، درمان زخم با دستهای کثیف است. در این شرایط اگر آب و صابون در دسترس نبود، بهتر است ژل های الکلی و یا دستمال مرطوب با خود داشته باشید. 

داروهای ضد درد

جعبه کمک های اولیه بدون ضد درد یا دارویی که تب را پایین آورد، کامل نیست. آسپرین، استامینوفن، ایبوپروفن و ضد دردهای محبوب دیگر. آسپرین برای افراد زیر 18 سال، به خاطر خطر سندروم ری، توصیه نمی شود.

گاز استریل و نوار

از گاز استریل جمع شده می توانید برای اعمال فشار به زخم ها و خراش های کوچک برای کاهش خونریزی استفاده کنید. به علاوه می توان از انها به عنوان پوششی بر روی زخم و محافظت از آن استفاده کرد. باند نیز با اندازه های مختلف می تواند برای بریدگی ها و خراش های جزئی استفاده شود. 

دستمال مرطوب یا راه حلی برای تمیز کردن زخم

قبل از پانسمان زخم، بهتر است آن را تمیز کنید. برای تمیز کردن این صدمات، در صورتی که آب در دسترس شما نیست، می توانید از دستمال مرطوب ضدعفونی کننده یا اسپری های مربوط به این کار استفاده کنید. آب مقطر یا آب شور، مانند محلول لنزهای چشمی، برای شستشوی آسیب های چشمی مفید است و بر روی زخم های دیگر نیز به کار گرفته می شود. 

پماد آنتی بیوتیک

کرم یا پماد آنتی بیوتیک دارای چندین استفاده مهم است. این پماد می تواند از عفونت زخم های کوچک پیشگیری کند. به علاوه ناحیه زخم شده را مرطوب نگاه دارد که به بهبود سریع کمک می کند. و از چسبیدن باند به زخم نیز جلوگیری می کند. 

داروهای ضد حساسیت

با آنتی هیستامین ها می توانید آماده مقابله با یک حساسیت خفیف باشید. افراد مبتلا به حساسیت های شدید  و جدی باید از اپی نفرین قابل تزریق استفاده کنند. این دارو می تواند در مقابل بیماری هایی مانند آنافیلاکسی موثر باشد – آنافیلاکسی یک عکس العمل حساسیتی شدید و مرگ آور است که عواملی مانند غذا یا نیش حشرات باعث آن می شوند. 

جعبه کمک های اولیه خود را داشته باشید:

زمانی که شما موارد لازم مربوط به جعبه کمک های اولیه را جمع آوری کردید، باید سعی کنید آنها را تمیز و خشک نگه دارید. نیازی نیست برای این جعبه به دنبال کیف یا وسیله خاصی باشید. یک کیف آرایش مقاوم در برابر آب، جعبه ابزار و یا یک بسته مقاوم می تواند یک کیت کمک های اولیه مناسب باشد. 
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران