تحقیقات نشان می دهد که  خوردن یک صبحانه سالم بصورت منظم  به شما کمک خواهد کرد تا وزن اضافی خود را از دست بدهید.  همچنین خوردن صبحانه به حفظ کاهش وزن کمک می کند.  

خوردن صبحانه  گرسنگی را  درطول روز کاهش می دهد و راهی آسان  برای جلوگیری از پرخوری است.  هنگامی که شما صبحانه نخورده باشید  ممکن است احساس  گرسنگی شدید بکنید و وسوسه  شوید که  مواد غذایی ناسالم مانند شیرینی و آب نبات مصرف کنید.   

علاوه بر این اگرصبحانه نخورید و برای مدت طولانی گرسنه بمانید انسولین بدن بالا رفته  و باعث افزایش ذخیره چربی و افزایش وزن خواهد شد.

خوردن صبحانه سالم ممکن است به شما درتصمیم گیری صحیح درطول روزکمک می کند.  افرادی که صبحانه می خورند بیشترتمایل به خوردن مواد غذایی سالم و رعایت  رژیم غذایی دارند.   به همین دلیل ازمواد غذایی مغذی تر و با چربی کمتر استفاده می کنند.  

برخلاف این افراد، کسانی که ازخوردن صبحانه غافل می شوند به  احتمال زیاد ازخوردن  میوه ها و سبزیجات درطول روزخودداری می کنند.

یک صبحانه سالم سوخت کافی به بدن شما می رساند و ذخیره گلیکوژن را بالا می برد تا بلافاصله انرژی کافی به عضلات برسد.   

بطورکلی  نخوردن صبحانه  با  کاهش فعالیت بدنی همراه است.

بنابراین اگر شما برای صرفه جویی در وقت و یا کاهش کالری صبحانه نمی خورید،  بخصوص اگرمی خواهید به وزن ایده آل برسید و یا رژیم غذایی سالم داشته باشید ، شاید لازم باشد تجدید نظرکنید!     
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران