یکی از بهترین روغن های برای موهای شما رزماری است.  استفاده از اسانس رزماری برای موباعث می شود که موها  بیشتررشد کنند و قوی و ضخیم بشوند.  همچنین  موها براق، نرم و زیبا می شوند ودر طول روزرطوبت بیشتری را درخود نگه می دارند.

دراینجا روش صحیح استفاده ازروغن رزماری را به شما نشان می دهیم.

بهترین راه برای استفاده از روغن رزماری برای رشد مو
روش های متعدد برای استفاده از روغن رزماری  وجود دارد  و هریک ازاین روش ها تأثیرمتفاوتی برموها دارد که رشد آنها را افزایش می دهد.      

استفاده ازروغن رزماری گرم
استفاده از روغن رزماری داغ بر روی موها موجب می شود که مواد مغذی   به عمق فولیکول مو نفوذ کنند. نتیجه اینکار   براق، سالم و زیبا شدن موها است.  برای انجام این روش می توانید  روغن   رزماری رابا  روغن نارگیل و روغن کرچک مخلوط کنید.  

دو قاشق چای خوری از هر دو روغن نارگیل و روغن کرچک را حرارت دهید تا زمانی که به طور کامل با هم مخلوط شوند.  سپس چند قطره از  اسانس رزماری به آن اضافه کنید.

در حالی که روغن هنوز گرم است  مخلوط را به موهای خود مالیده و ماساژ دهید.  این کار را از پوست سرو ریشه مو شروع کنید.  پس از 15 دقیقه  موها را با آب و شامپو بشویید.   این درمان را با توجه به نوع موها هر چند روز یا یک بار در هفته می توانید انجام دهید.

مصرف روزانه روغن رزماری به عنوان نرم کننده
اگرمی خواهید ازمزایای رزماری بهره مند شوید می توانید ازآن بعنوان نرم کننده روزانه استفاده کنید.  برای اینکار با 1 فنجان روغن نارگیل را در یک شیشه خالی تمیزبریزید و در حدود 20 قطره از   اسانس رزماری را به آن اضافه کنید. 

پس از دوش گرفتن، در حالی که موهایتان هنوز مرطوب است  کمی ازاین مخلوط را به موها مالیده و ماساژدهید.  توجه کنید که استفاده بیش ازحد ازاین مخلوط موها را چرب نشان خواهد داد.

درمان هفتگی با روغن رزماری
برای اینکه ازداشتن موهایی نرم و زیبا لذت ببرید ازخاصیت نرم کنندگی رزماری درطول شب استفاده کنید. برای شروع   2 قاشق چای خوری روغن نارگیل  را با 1 قاشق چای خوری  عسل مخلوط کنید و سپس  چند قطره از اسانس  رزماری  به مخلوط اضافه کنید.

این مخلوط را ازانتهای مو به طرف پوست سربه  موهای خود بمالید.  مو ها را با کلاه دوش بپوشانید و به رختخواب بروید.  فردا صبح موها را بشویید و اززیبایی آنها لذت ببرید!
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران