عدم و یا نداشتن میل جنسی و یا (بدون داشتن میل جنسی) یک اختلال عملکرد جنسی شایع است اما مهم پیدا کردن ریشه میل جنسی پایین است که با درمان آن از فعالیت جنسی می توان لذت برد اختلال عملکرد جنسی در زنان شایعتر است نداشتن میل جنسی در مردان شایع نیست.

عوامل فیزیکی ،پزشکی ،کمبود ،مسایل مالی ،استرس و اضطراب ،اقسردکی و عوامل هورمونی

تستوسترون میل جنسی در مردان و همچنین زنان را کنترل می کند و کاهش در سطح تستوسترون بر چگونگی داشتن احساس رابطه جنسی تاثیر می گذارد سطوح پایین در مردان مسن وجود دارد اما برخی از داروها، بیماری های مزمن و داروها می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد هورمون های دیگر مانند سطح هورمون تیروئید پایین یا به ندرت، سطح پرولاکتین بالا همچنین می توانند میل جنسی را کاهش دهند.

ورزش: فعال ماندن به بهبود گردش خون، بالا بردن خلق و خوی و بهبود میل جنسی کمک خواهد کرد هر دو تمرین قدرتی و تمرینات هوازی به همان اندازه موثر هستند.

مدیریت استرس: کنار آمدن با استرس های مالی، استرس کاری و مسائل مربوط به زندگی روزانه به منظور افزایش میل جنسی خود را یاد بگیرید. 

به اشتراک گذاشتن احساسات با شریک زندگی خود برای ساخت یک ارتباط عاطفی بهتر را یاد بگیرید این است که زندگی جنسی شما را تا حدی بهبود می بخشد.

دنبال روی از یک روال می تواند کمی خسته کننده باشد سعی کنید پوزیشن های جنسی، زمان و مکان شما برای ایجاد تنوع، کمی نوآورانه باشد. 

ایده های خود انگیزه جنسی زیاد است اما گاهی اوقات، بهتر است که یک حضور ذهنی از کاری که می خواهید انجام دهید برای همسر خود ایجاد کنید.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران