باز کردن کپسول و حل کردن پودر آن در آب به هیچ‌عنوان توصیه نمیشود. شکل ژلاتینی کپسول‌ها نقش مهمی در شیوه‌ی آزاد شدن محتویات آن در بدن دارد. بدون کپسول، پودر داخل آن بی‌واسطه وارد معده می‌شود و این خطر وجود دارد که با ترشحات معده در آمیخته و فاسد شود. در نتیجه امکان دارد اثر دارو کاهش پیدا کند.

برای مادران طبیعی است که هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پس از زایمان احساس خستگی بکنند. اما اگر این حس ادامه دار است و به خصوص با کوتاهی نفس، تندی افکار، تپش قلب، سرگیجه، بی حسی در دست‌ها و پاها، حالت تهوع، سرخی صورت، عرق کردن یا ناراحتی قفسه سینه همراه است، همچنین اگر احساس بدبینی یا پیش بینی حادثه‌ای در ذهن شما شکل می‌گیرد؛ شما ممکن است دچار اضطراب پس از زایمان که شکلی از افسردگی پس از زایمان است شده باشید. و زمانی که علائم به صورت موج وار در شما ظاهر می‌شوند گفته می‌شود که دچار حملات پانیک (عصبی) شده‌اید.

اگر تجربه اضطراب یا حملات پانیک را دارید به پزشک مراجعه کنید. او می‌تواند با تجویز دارو (در صورت نیاز) علائم شما را بهبود بخشد. 

کافئین را حذف کنید. حتی مقدار کمی کافئین موجود در قهوه بدون کافئین، کولا و شکلات نیز می‌تواند اضطراب‌تان را تشدید کنند.از الکل دوری کنید. الکل ممکن است شما را در ابتدا آرام کند، اما می‌تواند با خواب‌تان نیز تداخل کند. همچنین الکل افسردگی می‌آورد و در نهایت سبب می‌شود احساس بدتری داشته باشید. اگر شما در حال حاضر داروهای ضد افسردگی استفاده می‌کنید، زمانی که الکل می‌نوشید داروهای‌تان نمی‌توانند اثر لازم را بر سیستم بدن‌تان بگذارند و اثرشان خنثی می‌شود.به آرامی ورزش کنید. از فعالیت‌های شدید بپرهیزید زیرا یک افزایش سریع در تعداد ضربان قلب‌تان می‌تواند یک حمله اضطرابی را برای‌تان به ارمغان بیاورد. ورزش های مناسب پس از زایمانرا انجام دهید .غذاهای مغذی مصرف کنید و از غذا نخوردن به مدت طولانی بپرهیزید. تغییرات در قند خون گاهی اوقات موجب تشدید نشانه‌های فیزیکی مانند سرگیجه می‌شود که شبیه به حملات هراس است و می‌تواند شما را نگران کند. تاثیر رژیم غذایی بر خلق و خو دار در نظر داشته باشد همچنین اگر.تنفس عمیق و آرام شکمی را انجام دهید اما به خاطر داشته باشید که برخی افراد در صورتی که بر چگونگی احساس بدن خود تمرکز کنند یا بیش از اندازه روی آرام شدن تمرکز کنند، بدتر مضطرب می‌شوند. اگر با تمرینات ریلکسیشن آرام نمی‌شوید، راه دیگری را برای کاهش اضطراب خود امتحان کنید.با شریک زندگی خود یا دیگر عزیزان‌تان صحبت کنید و اجازه دهید بدانند چگونه می‌توانند قبل از وقوع حمله اضطرابی شما را آرام نگه دارند یا پس از وقوع آن به شما کمک کنند.توجه خودتان را بر موضوع دیگری معطوف کنید . وقتی نشانه‌های اضطراب را احساس می‌کنید، تمرکز کردن روی آن‌ها، شدت اضطراب را بیشتر می‌کند. پس به جای تمرکز کردن بر علائم اضطراب‌تان کار دیگری انجام دهید، برای نمونه با دوستان‌تان تماس بگیرید، پیاده روی کنید یا با تماشای یک برنامه تلویزیونی خنده‌دار ذهن خود را از اضطراب به موضوع دیگری مشغول کنید. 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران