ج را به دست آورید و نشان دهید که کارایی شما کمتر از غیر همجنسان شما نیست.

به دیگران وابسته نشوید و در انجام کار، حداکثر استقلال را داشته باشید و مهارت های خود را هر روز افزایش دهید. مشکلات زندگی را در محیط کار وارد نکنید.

وقتتان در محیط کار را به درد دل و حرف های بیهوده و اضافه نگذرانید. در محیط کارادای مردها را در نیاورید، زنی جدی باشید که در عین حال خوش خلق و قابل اعتماد است.

بگذارید کارتان بدرخشد نه ظاهر و لباس و چهره تان. برای درخشش ظاهری جاهای دیگر مناسب تر از محیط کارند.

در محیط کار، حداقل صحبت کردن با تلفن و موبایل را داشته باشید. اطلاعات شخصی یا خانوادگی خود را در کامپیوتر ها یا فولدر های عمومی قرار ندهید و وسایل شخصی را در معرض دید نگذارید.

از کارهایی مانند غر زدن، شکوه و شکایت بی حاصل، پرگویی و یاوه گویی در محیط کار بشدت پرهیز کنید.

سهل الوصول نباشید، نگذارید مورد سوء استفاده قرار بگیرید و دیگران صرفا به خاطر مونث بودن، شما را برای وقت گذرانی یا استراحت کردن در محیط کار انتخاب کنند.

اگر همکار مردی از شما خوشش بیاید مستقیما این موضوع را بیان خواهد کرد، بنابراین با هر حرکت یا نگاه یا توجه ظاهری دچار توهم نشوید.

از عطرهای پراسانس و تند استفاده نکنید که اصلا مناسب محیط نیست. کتب و مقالات زیادی در باره شناسایی مردان وجود دارد.

نیاز نیست همه چیز را در محیط کار با آقایان تجربه کنید و جاه طلبی یا حسادت های کاری و حرفه ای آنان را بعد از ضربه خوردن بشناسید.

**********************************

رفتارهای پیشنهادی به پسران

توصیه های من به پسرها در محیط کار عبارت است از: جدی و مودب باشید. از پرخاش در محیط کار پرهیز کنید و سعی کنید مهارت های شغلی تان را افزایش دهید و رقابت سالم داشته باشید.

از دیگران و خصوصا از خانم ها در محیط کار، سوء استفادهکاری نکنید و کارهای دیگران را به نام خود تمام نکنید. ماه همیشه پشت ابر نمی ماند!

اگر در محیط کار دختری را برای ازدواج پسندیدید، شناخت، آشنایی و خواستگاری را به بیرون از محیط کار موکول کنید.

محیط کارمناسب این نوع شناخت ها نیست. رفتار مناسب با همکاران و زیر دستان داشته باشید و از رفتارهای عمودی و از بالا به پایین که تا حدی تحقیر کننده و مسخره آمیزند پرهیز کنید.

از شوخی و خنده بیش از حد، پرهیز کنید. فاصله فیزیکی مناسب با همکاران را حفظ کنید. از خندیدن و صحبت کردن با صدای بلند در محیط کار جدا خودداری کنید.

همکاران را با نام خانوادگی و با احترام صدا بزنید یا لااقل ادبیات خاص محیط کارخودتان را مراعات کنید. بشدت از دروغ گفتن در محیط کار پرهیز کنید.

اگر نمی خواهید راست بگویید، سکوت کنید. ارتباط با همکاران را سنجیده انجام دهید. تناسب ها را در نظر بگیرید و جو زده نشوید.

تمیز، مرتب بودن و تناسب ظاهر با محیط کار را همیشه در نظر بگیرید. روابط شخصی و کاری را با هم در نیامیزید.

توجه داشته باشید که محیط کاری بد و پر تنش، بهداشت روانی همه ما را دچار مشکل می کند و محیط کاری خوب و بی تنش، قبل از هر کس دیگر برای خود ما محیطی مناسب خواهد بود.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران