آیا می دانید گروه خون شما معرف زوایای تاریک و روشن شخصیت شما است؟  بگذارید ببینیم گروههای خونی دارای چه ویژگیهایی هستند و کدام گروه خون ها با هم سازگارمی باشند.
 

گروه خونی O

این افراد بسیاراجتماعی و دارای ابتکارعمل هستند. گاهی کارها را ناتمام می گذارند. خلاق و محبوبند و دوست دارند درمرکزتوجه قرارداشته باشند.  همچنین اعتماد بنفس فراوانی دارند.
 

گروه خونی A

افرادی بظاهرآرام و کمال گراهستند.  اینها طرفدارهنر،  خجالتی،  با وجدان،  قابل اعتماد و حساس هستند.  
 

گروه خونی B

افرادی هدف گرا با افکارقوی هستند که کارها را بخوبی به اتمام می رسانند.  فردگرا و بدنبال راه خود درزندگی هستند.
 

 گروه خونی AB

این افراد ممکن است خصوسیات هردو گروه را داشته باشند.  خجالتی و صمیمی،  با اعتماد بنفس و ترسو، با مسئولیت اما مسئولیت بیش ازحد را نمی توانند قبول کنند.  قابل اعتماد و آماده برای کمک به دیگران هستند.
 

سازگاری گروههای خونی
 

  • A بیشترین سازگاری با A و AB
  • B بیشترین سازگاری با B و AB
  • AB بیشترین سازگاری با AB، B، A و O 
  • O بیشترین سازگاری با O و AB
     

صفات مثبت و منفی گروه های خونی
 

گروه خونی A

بهترین صفات:  محافظه کار،  درونگرا،  تودار،  وقت شناس،  کمال گرا
بدترین صفات:  وسواسی،  لجوج،  عصبی و نگران

افراد معروف دارای گروه خونی A:  جورج بوش،  آدلف هیتلر،  ریچارد نیکسون،  جت لی،  لیندون جانسون،  آیومی هاماساکی

افرادی هستند حساس و باهوش،  پرشور و مایل به همکاری با دیگران و ممکن است دراین کاردچاراضطراب شوند.  احساسات خود را تا حد انفجارکنترل می کنند.  بعضی از آنها عصبی،  بیقرارو دچاربیخوابی هستند. رهبران بسیارخوبی هستند که دراینکاردچاراسترس فراوان می شودند .  گروه خون بسیاری ازمحققین ژاپنی A است. آنها نقس اساسی در اکتشافات علمی، بهبود اقتصاد،  تولیدات والکترونیک با بهترین کیفیت را دارا هستند.  این کیفیت درتولیدات الکترونیکی آنها ازقبیل تلویزیون وهمچنین اتومبیلهای ارزان و کارآمد کاملاً مشخص می باشد.  
 

گروه خونی  A افرادی هستند حساس و پراسترس که این استرس سیستم ایمنی بدن آنها را تضعیف می کند.  اسد معده این افراد ازابتدای تولد کمترازحد معمول است به همین دلیل باید ازرژیم غذایی که پروتئین حیوانی کمی دارد،  استفاده کنند. و همچنین آنزیمهای گوارشی آنها برروی مواد لبنی و پروتئینی،  غذاهای تخمیرشده و نوشیدنیها بهتراثرمی کند.      
 

گروه خونی B

بهترین صفات:  خلاق،  پرشور،  دوستدارحیوانات،  خوش بین،  انعطاف پذیر  
بدترین صفات:  فراموشکار،  بی مسئولیت،  خود محور

افراد معروف دارای گروه خونی B :  آکیرا کوروساوا،  جک نیکلسون،  لوچیانو پاوروتی،  پل مک کارتی،  میا فارو،  لئوناردو دی کاپریو

افرادی هستند متعادل و متفکرو درعین حال بلند پرواز که براحتی دیگران را درک کرده و با آنها همدلی می کنند.  اما اغلب برای مقابله و ایجاد چالش دودل هستند.  افرادی قابل انعطاف همانند آفتاب پرست هستند. دوستان خوبی دارند.
 

گروه خونی AB

بهترین صفات:  خونسرد،  تحت کنترل،  منطقی،  همدرد،  درونگرا  
بدترین صفات:  کناره گیر،  انتقادی،  شکاک،  بیرحم

افراد معروف دارای گروه خونی  AB:  جان اف کندی،  مریلین مونرو،  توماس ادیسون،  جکی چان،  کن کیتامورا، باب ساپ

افرادی هستند که میل دارندجذاب و محبوب باشند.  به سختی کشیدن علاقه ای ندارند.  فقط 5/2 درصد ازجمعیت جزوگروه خون AB هستند. زندگی این افراد به هیچوجه خسته کننده نیست و سراسرهیجان و ماجرا است.  اینها همانند گروه خونی A واکنش ضعیفی نسبت به استرس دارند اما از آنها قویترو فعالترهستند و سیستم ایمنی بدن خود را به مخاطره نمی اندازند. گاهی اوقات داشتن گروه خون  AB می تواند مشکل باشد زیرا افرادی محدود هستند.  بهترین غذا برای این افراد مواد لبنی است.  
 

گروه خونی O

بهترین صفات:  بلندپرواز،  قهرمان،  قوی،  با اعتماد بنفس،  رهبران طبیعی  
بدترین صفات:  متکبر،  حساس،  بیرحم،  مغرور

افراد معروف دارای گروه خونی O:  آل کاپون،  جرالد فورد،  میخائیل گورباچف،  ملکه الیزابت دوم،  پل نیومن،  الویس پریسلی،  رونالد ریگان

افرادی هستند رهبرو تکروو با درک بالا،  متکی بخودو جسور.  آنها بهترازسایرگروه های خونی با استرس کنارمی آیند.  ازسیستم ایمنی خوبی برخوردارند. جسماً  قوی و فعال هستند و انجام ورزش حس خوبی به آنها می دهد.
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران