براي بسياري از زنان، روابط جنسي پس از زايمان، بيش از آنكه فيزيولوژيكي باشد، يك مساله روحي و رواني محسوب ميشود. پزشكان پس از زايمان (خواه طبيعي و خواه سزارين)، زنان را از برقراري رابطه جنسي تا 6 هفته منع ميكنند. زيرا بدن زن براي ريكاوري پس از زايمان به اين استراحت نياز دارد.

اما مساله در اينجاست كه بسياري زنان پس از زايمان، نسبت به برقراري رابطه زناشويي احساس نياز ميكنند و اين موضوع به خصوص در زناني كه عمل سزارين انجام داده اند، پيچيده ميگردد.

 

به دليل بخيه هاي سزارين نميتوانم مقاربت داشته باشم

يكي از شايع ترين مسائل پس از زايمان سزارين اين است كه به دليل وجود بخيه، زنان حتي از تعويض لباس خود در حضور همسرشان شرم دارند، چه برسد به برقراري رابطه زناشويي!
هم زناني كه به تازگي مادر شده اند و هم زناني كه هنوز مادر نشده اند، داراي يكسري عيوب فيزيكي مانند سلوليت (تجمع چربي در نقطه اي از بدن – چاقي موضعي)، پوست حساس، موهاي نازك و غيره هستند. با اين اوصاف اگر قرار باشد براي داشتن رابطه جنسي، بدني بي عيب و نقص داشت كه بايد سالها پيش نسل انسان منقرض ميشد!

 

به دليل وجود بخيه هاي سزارين، بدنتان را پنهان نكنيد

احتمالا پزشكتان از قبل برايتان شرح داده است كه جاي اسكار سزارين رفته رفته كمرنگ شده و در نهايت مسطح ميشود. تا زمانيكه جاي اسكار از بين برود به اين فكر كنيد كه چه چيزي شما را در مقابل ديد همسرتان جذابتر ميكند. به غير از اسكار سزارين، در شما چيزهايي وجود دارد كه همسرتان از آن لذت ببرد. در اين مدت مدام چيزهايي را كه او در شما تحسين ميكرد را ياد آوري كنيد، آنها به دليل يك بخيه كوچك از بين نخواهند رفت.

 

سعي كنيد آهسته آهسته بدن جديد خود را دوست بداريد

تطبيق دادن خود با بدن، مانند فراگيري شنا يا ورود به اتاقي مملو از افراد غريبه است. اين مساله نياز به ممارست و تمرين دارد. چنانچه شما بارها كار عجيبي را تكرار كنيد، سريعا به يك عادت تبديل خواهد شد.

در چنين وضعيتي، انتخاب لباس مناسب بسيار اهميت دارد. براي مثال، سعي كنيد لباس هاي كوتاهي بپوشيد كه بدن و پاي شما را در معرض ديد همسر قرار دهد، يا سوتين مورد علاقه اش را بپوشيد. اين نوع پوشش، مردها را بسيار هيجان زده ميكند. به تدريج، سعي كنيد در هر فرصتي، لباستان را مقابل چشم همسرتان تعويض كنيد. اگر در حاليكه لباس بر تن نداريد، با اعتماد به نفس و با ابهت در مقابل چشم همسرتان حاضر شويد، آيا فكر ميكنيد اسكار سزارين شما برايش اهميتي دارد؟ 

رفته رفته ياد خواهيد گرفت كه خود را از قيد و بند اين موضوع رها ساخته و عشق ورزي و روابط زناشويي را جايگزين آن كنيد؛ ناگهان روزي به خود مي آييد و ميبينيد اين نقص كوچك را فراموش كرده ايد.

 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران