لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین پروسیجر های زیبایی در تمام دنیا است. در این روش موهای فرد به صورت دائمی کاهش می یابند و این در حالی است که سایر روش‌های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون و شیو و روش‌های مشابه باید به صورت منظم انجام گیرند و بسیار زمان بر و هزینه بر هستند.
لیزر از پرتوهای کاملاً متمرکز برای ورود به پوست و نابودی فولیکولهای مو استفاده می‌کند. زمانی که رنگدانه های فولیکول این پرتو را جذب می‌کنند، ریشه فولیکول نابود شده و باعث عدم رشد مجدد موها می‌شود.
لیزرهای متفاوتی برای رفع موهای زائد وجود دارند مانند الکساندرایت، ان دی یاگ و موارد دیگر که با توجه به نوع پوست و موی فرد انتخاب می‌شوند.

1-لیزرموهای زائد روشی دائمی است

لیزر می‌تواند به صورت دائمی موهای زائد شما را کاهش دهد. اگرچه رفع دائمی موها توسط لیزر تضمین نمی‌شود ولی میزان رشد آن‌ها به صورت قابل توجهی کم می‌شود.

2-لیزر موهای زائد ایمن است

در صورتی که لیزر توسط یک متخصص حرفه‌ای انجام گیرد، روشی کاملاً ایمن است و این امنیت تا اندازه‌ای بالاست که می‌توان از لیزر برای رفع موهای انواع نواحی بدن استفاده نمود ولی لیزر برای رفع موهای نواحی اطراف چشمان توصیه نمی‌شود زیرا احتمال نابینایی وجود دارد.

3-شما با لیزر موهای زائد خود می‌توانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید

در ابتدا هزینه‌های لیزر کمی به نظر زیاد می‌آیند ولی در طی زمانی طولانی، شما به جلسات خیلی کمتری نیاز خواهید داشت و مجبور به استفاده از سایر روش‌های رفع موها هم ندارید که در آن‌ها جلسات منظم و صرف هزینه بالاتر یکی از ضروریات است.

4-نتایج حاصل از لیزر موهای زائد مطلوب هستند

معمولاً نتایج لیزر برای هر فردی با دیگری متفاوت است ولی نتایج کلی از حد متوسط به بالا بوده که نشان دهنده رضایت کلی ناشی از لیزر می‌باشد. بنابراین لیزر بهترین و ایمن ترین روش رفع موهای زائد برای هر ناحیه ای از بدن است و شما اصلاً مجبور نیستید در خصوص عوارض جانبی ممکن و یا رشد مجدد موها نگران باشید.

5-لیزر موهای زائد عوارض منفی بلند مدتی ندارد

لیزر می‌تواند منجر به بروز قرمزی و التهاب کوتاه مدت و موقتی شود که با مصرف وازلین و مرطوب سازی ناحیه درمانی بهبود می‌یابد ولی عوارض لیزر بلند مدت نبوده و مشکلات جدی را برای فرد به دنبال ندارند. در هر صورت بهتر است که پیش از آغاز جلسات لیزر درمانی، حتما با یک متخصص مشورت کنید. برای مشاهده متخصصین مورد تائید ساین سبز و سالم کلیک نمایید.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران