لیزر یکی از پروسیجرهای زیبایی است و در سالهای اخیر تا اندازه‌ای معروف شده است که انواع خانگی آن هم به بازار آمده‌اند. تعدادی از این لیزرها توسط سازمان غذا و دارو به عنوان روش کاهش دائمی موهای زائد تأیید شده‌اند و به فرد کمک میکنند تا با صرف هزینه کمتر به نتیجه دلخواه خود دست یابد. همچنین این لیزرها توسط خود فرد و در محیط شخصی خانه وی و بدون نیاز به تعیین وقت

لیزرهای خانگی به نسبت لیزرهای حرفه‌ای به هزینه و زمان کمتری نیازی دارند ولی در نهایت لیزرهای حرفه‌ای عملکرد بهتری داشته و گزینه مناسب تری برای رفع موهای زائد می باشند. در این مقاله علل برتری لیزرهای حرفه‌ای را بررسی میکنیم:

تعیین تعداد جلسات درمانی با توجه به نیازی های فردی

یکی از بزرگترین مزایای لیزر های حرفه‌ای این است که تعداد جلسات درمانی با توجه به ویژگی‌های فردی تغییر میکند. لیزرهای زیادی بدین منظور وجود دارند که با توجه به نوع پوست و مو و حساسیت پوستی فرد انتخاب می‌شوند.

لیزرهای خانگی گزینه خوبی برای افرادی با پوست های روشن و موی تیره میباشد ولی اگر شما موهای روشن یا پوست تیره و یا حساسی دارید، بهتر است لیزرهای حرفه‌ای را انتخاب کنید.
همچنین سازمان غذا و دارو لیزر های خانگی را به عنوان روشی مناسب برای رفع موهای زائد صورت تأیید نمیکند ولی لیزرهای حرفه‌ای برای رفع موهای تمام نواحی بدن به کار برده می‌شوند.

لیزر موهای زائد زیر نظر یک متخصص

لیزر های خانگی با دستورات راهنمای مصرفی همراه هستند ولی این دستورات نمی توانند جایگزین سابقه و مهارت یک فرد شوند. یک متخصص نه تنها روند بهتری را برای لیزر درمانی انتخاب میکند، بلکه راهکار های خوبی برای آمادگی پیش از جلسات و بهبود التهاب پس از جلسات لیزر درمانی هم ارائه میکند. همچنین این افراد کاندیدای مناسب لیزر را برای شما مشخص کرده و شما را یاری میکنند تا توقعاتی واقعی از لیزر درمانی داشته باشید.

خطرات کمتر

لیزرهای خانگی به نسبت حرفه‌ای قدرت کمتری دارند ولی باز هم میتوانند باعث بروز سوختگی و آسیب های جدی پوستی شوند و این در حالی است که به درستی استفاده نشوند. لیزرهای حرفه‌ای زیر نظر یک متخصص انجام گرفته و با خطرات خیلی کمتری همراه میباشند. در صورتی که پس از جلسات لیزر درمانی عوارضی مانند سوزش و تاول و موارد مشابه بروز کند، با مشورت با متخصص به راحتی میتوان آن‌ها را درمان نمود. جلسات لیزر درمانی باید با فاصله معینی انجام گیرند تا پوست فرد به خوبی التیام یابد و این نکات فقط توسط یک متخصص رعایت می‌شود.

اگر شما نظرات کاربرهای لیزر های خانگی را در این مورد پرسیده باشید، حتما متوجه شده‌اید که آن‌ها چندان رضایتی از نتایج بدست آمده ندارند. ممکن است رشد این موها پس از مدتی آغاز شود و یا اصلاً رشد موها به اندازه دلخواه کاهش نیابد. ولی لیزرهای حرفه‌ای کاهش دائمی موهای زائد را تضمین میکنند و فقط هر دو سال یک بار به جلسات اضافی برای حفظ نتیجه دلخواه نیاز است. لیزرهای حرفه‌ای در مدتی کوتاه‌تر و با امنیت بیشتر میتوانند موهای زائد را رفع کنند.
شاید در نگاه اول لیزرهای خانگی روشی مقرون به صرفه و راحت برای رفع موهای زائد باشند ولی با بررسی بیشتر ضعف آن‌ها به نسبت لیزرهای حرفه‌ای مشخص می‌شود.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران