اولین جلسه لیزر درمانی به ندرت نتیجه قابل توجهی در پی خواهد داشت. برای حمله کردن به فولیکول های مو چند جلسه نیاز خواهد بود. کمی صبر داشته باشید. پس از جلسه سوم کاهش قابل ملاحظه ای در میزان موهای زائد خود مشاهده خواهید کرد، اما کاهش مطلوب میزان موها در جلسه ششم تا هشتم قابل مشاهده خواهد بود. به هرحال قبل از آن نیز می دانید که لیزر درمانی در حال تاثیر گذاشتن است، زیرا حدودا یک تا دو هفته پس از درمان رشد موها آهسته شده و موهای رشد کرده نازک تر می شوند.

لطفا به یاد داشته باشید که همه موها یکسان و مشابه نیستند. برخی موها قوی تر و دارای ریشه عمیق تری هستند و برای از بین بردن آنها انرژی بیشتری لازم خواهد بود. بنابراین لازم است انرژی لیزر به عمق بیشتری نفوذ کند تا بتواند فولیکول مربوط به این موها را از بین ببرد.
افراد زیادی تحت فرایند لیزر درمانی قرار گرفته اند و از داشتن پوستی صاف و زیبا و اینکه دیگر نیازی به اصلاح کردن ندارند، بسیار خوشحال هستند. تکنولوژی در فرایند لیزر درمانی بسیار مهم است. هر روز روش ها و ماشین های جدید لیزر معرفی می شوند که دارای امکانات بیشتری هستند. با این حال قبل از انجام لیزر درمانی بهتر است نسبت به مرکز مورد نظر خود، دستگاه های مورد استفاده و متخصصان آن تحقیق کرده و اطمینان حاصل کنید.

از بین بردن دائم و کامل موهای زائد کمی بعید است، اما طی چند جلسه لیزر درمانی کاهش قابل توجه و طولانی مدت موهای زائد انجام خواهد شد. به طور کل در هر قسمت دو یا چند جلسه درمانی لازم می باشد. لیزر درمانی تنها زمانی موثر خواهد بود که فولیکول مو در مرحله فعال رشد خود باشد. تکرار جلسات به این منظور است که تمام موها در مرحله فعالیت خود تحت تاثیر لیزر قرا بگیرند. اثر بخشی مطلوب درمان طولانی مدت بستگی به بخش تحت درمان و دوره رشد موها دارد. موهای تیره تر نتیجه بهتری در این فرایند خواهند داشت، در حالیکه موهای روشن کمتر به لیزر درمانی پاسخ می دهند.
نتیجه لیزر درمانی و تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد مختلف یکسان نخواهد بود. به این معنا که برای برخی تنها یک جلسه کافیست، اما این امر نیز به ندرت اتفاق می افتد. در استفاده از لیزر Nd: YAG اکثر افراد به 4 تا 6 جلسه درمان نیاز دارند تا به نتیجه مورد نظر برسند – گاهی ممکن است برخی کمتر و برخی بیشتر از این به درمان احتیاج داشته باشند.

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران