بیماری پارکینسون به شکل های مختلفی بر روی افراد تاثیر می گذارد و باعث بروز علائم مختلفی می شود. این علائم ممکن است خفیف یا شدید باشند یا به طور مداوم و غیر مداوم رخ دهند. با این حال بیماری پارکینسون دارای 5 مرحله مختلف می باشد. زمان سپری شده در هر مرحله متفاوت است و گاهی ممکن است بیمار از مرحله اول بیماری خود وارد مرحله سوم شود. 
مراحل بیماری پارکینسون عبارتند از: 
مرحله اول:
در طول این مرحله از بیماری فرد معمولا علائم خفیفی را تجربه می کند، علائمی مانند لرزش یا رعشه عضلات و اندام. در طول این مرحله دوستان و اعضای خانواده تغیراتی را مشاهده می کنند که در نتیجه بیماری بروز کرده است، از جمله ضعف وضعیت، عدم تعادل و از دست دادن حالت چهره. 
مرحله دوم: در مرحله دوم بیماری پارکینسون، علائم فرد بیمار دو طرفه هستند، بدین معنا که هر دو طرف بدن را تحت تاثیر قرار می دهند. شخص بیمار معمولا در راه رفتن و برقراری تعادل دچار مشکل می شود و در انجام برخی وظایف خود ناتوان می شود. 
مرحله سوم: در مرحله سوم علائم بیماری پارکینسون شدید می شوند و فرد توانایی راه رفتن یا ایستادن را از دست می دهد. در این مرحله کند شدن حرکات جسمی مشهود می باشند. 
مرحله چهارم: در این مرحله علائم بیماری پارکینسون بسیار شدید می شوند. فرد بیمار شاید بتواند راه برود، اما قدم برداشتن وی محدود و با سختی بسیار همراه است. در طول این مرحله اکثر بیماران نمی توانند کارهای روزمره خود را انجام دهند و معمولا تنها نمی توانند زندگی کنند. به هر حال در این مرحله از بیماری لرزش مراحل اول به دلایل ناشناخته کم می شوند. 
مرحله پنجم: در آخرین مرحله از این بیماری شخص قادر به مراقبت از خود نیست و نمی تواند بایستد یا راه برود. بیمار در این مرحله نیاز به مراقبت و پرستاری های مداوم دارد. 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران