آیا پس از جراحی نیاز به استراحت است ؟
اکثر بیماران یک روز بعد از عمل به انجام فعالیت روزانه خود می پردازند ، هرچند این به تجربیات فردی و مشکلات بعد  از عمل جراحی بستگی دارد. برخی افراد معمولا ترجیح می دهند  یک روز را استراحت کنند تا به طور کامل بهبودی خود را بدست آورند .


آیا ایمپلنت های دندانی بی خطر است؟
کاشت دندان برای افرادی که سالم هستند می توانند عمل جراحی را انجام دهند . افراد سیگاری و یا کسانیکه دندان های خود را از دست داده اند گزینه مناسبی برای ایمپلنت دندانی نیستند . اگر شرایط جراحی را دارا هستید با دندانپزشک در مورد انجام ایمپلنت صحبت کنبد . 


آیا هزینه ایمپلنت دندانی گران است ؟
انجام ایمپلنت نیاز به  صرف هزینه قابل توجهی دارد اما این هزینه ارزش آن را دارد که دندان های سالمی داشته باشید .هزینه ایمپلنت با گذشت سال بیشتر و بیشتر می شود پس بهتر است هرچه زودتر اقدام کنید .  دندان های افتاده و یا استفاده طولانی مدت از دندان مصنوعی منجر به پوسیدگی استخوان می شود ، همچنین ممکن است سطح لثه در معرض سایش مداوم و پارگی قرار گیرد . کاشت دندان از پوکی استخوان پیشگیری میکند و باعث می شود  بیماران تا آخر عمر به راحتی زندگی کنند .


هزینه درمانی ایمپنت دندانی شامل چه مواردی می شود؟

هزینه درمانی ایمپنت دندانی شامل قطعات دندانی ، هزینه جراحی ، هزینه لابراتوری و هزینه پروتز می شود . در بعضی موارد نیاز به مواد دیگر مثل پودر استخوانی و غشا و غیره  


آیا کاشت ایمپلنت مستلزم وحود لثه سالم در افراد می باشد ؟
بله ؛ برای گذاشتن ایمپلنت دندانی باید شرایط سلامت بافت اطراف ایمپلنت را نیز در نظر گرفت هر گونه عفونت و التهاب در ناحیه مورد جراحی ، موفقیت درمان را تحت تاثیر قرار می دهد و علاوه بر آن سایر نواحی موجود در حفره دهان نیز باید شرایط نرمال داشته باشند چرا که باکتری ها میتواند از ناحیه دیگر منتقل شوند .


بعد از کاشت ایمپلنت چه نوع غذاهایی باید مصرف کرد؟
همانند سایر جراحی هایی که در حفره دهان انجام می گیرد ، نیاز به استفاده از غذاهای نرم و خنک بلافاصله بعد از جراحی و در طول درمان ترمیم می باشد تا امکان خونریزی و هر گونه مشکلی را کاهش دهد .


آیا ایمپلنت دندانی مانند دندان طبیعی دچار پوسیدگی می شود؟ 
.خیر ؛ همانطور که گفته شد ایمپلنت دندانی از جنس فلز تیتانیوم می باشد و دچار پوسیدگی نمی شود.


ایمپلنت در فک بالا آسانتر است یا فک پائین ؟ 
فک پائین ؛ به علت کیفیت بهتر استخوان در فک پائین امکان موفقیت درمانی در فک پائین بیشتر است . 
 

نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران نشانی بهترین مراکز لیزر موهای زائد ایران