منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام مادر شوهر من حدود 18 سال کمردر دارن اکثرا با دراز کشیدن خوب میشد ولی الان حدودا یک ماهه شب که میخوابن شروع میشه و نمیتونن بخوابن نشسته میخوابن و صبحم حدود 2 تا 3 ساعت درد دارن تا یواش یواش خوب میشه و دیگه درد ندارن تا شب سمت چپ کمرشون هست خشکی و سوزش کمر هم دارن میخواستم بدونم دردشون بخاطر چیه و اینکه چطور درمان بشه توی اینترنت زده بودم علائمی که داشتن شبیه کمردرد التهابی بود یه موضوع دیگه هم اینکه ایشون زانو درد هم دارن به طوری که بعضی وقتا که میخوان راه برن زانوشون استپ میزنه و یا میپیچه یه قسمت از رگ پاشون میکشه و زیر غزروف زانو میگیره به طوری که نمتونن پاشونو جمع کنن و بعض وقتا هم ورم میکنه این درد به خاطر چیه و چطور خوب بشه؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

پیاده روی یک ورزش خوب برای درد زانو می باشد.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

زانو درد؛ از علائم تا درمان

زانو درد یکی از شکایات رایج مردم در هر گروه سنی می باشد. زانو درد ممکن است در نتیجه آسیب، مانند پاره شدن رباط یا پاره شدن غضروف ایجاد شود. شرایط پزشکی از جمله آرتروز،نقرس و عفونت نیز می تواند سبب زانو درد شود. بسیاری از درد های جزئی زانو، با اقدامات و مراقبت های ساده قابل درمان می باشد. فیزیوتراپی و اتل زانو نیز می تواند به تسکین درد زانو کمک کند.

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://gyrusclinic.com/?p=8354

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه