منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
آیا دستی که بشکند با زدن آمپول لیدوکائین در محل شکستگی دردش متوقف میشود ؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

شکستگی های داخل مفصلی آرنج بسیار مهم هستند. این شکستگی ها باید به درستی جااندازی شوند وگرنه مفصل دچارآرتروز و ساییدگی خواهد شد. اغلب شکستگی های داخل  مفصلی آرنج برای جااندازی نیاز به عمل جراحی بصورتجااندازی باز و تثبیت شکستگی به توسط پیچ و پلاک دارند. با  این حال تصمیم به نوع درمان فقط بر پایه نوع شکستگی و محل آن و شدت جابجایی آن نیست.

بیحسی در انگشت دست نشانه صدمه عصب اولنار است. در  صورتی که این بیحسی پس از گذشت سه ماه از زمان شکستگی بهتر نشود ممکن است نیاز به انجام عمل جراحی برای آزاد سازی عصب باشد.

ایجاد استخوان اضافه هم از عوارض شکستگی های آرنج  است. پزشک معالج برای پیشگیری از ایجاد آن از داروهای ضد التهاب مانند ایندومتاسین استفاده میکند. با این حال در صورتیکه این استخوان های اضافه ایجاد شوند و موجب محدودیت حرکتی در مفصل آرنج گردند ممکن است نیاز شود تا با توسل به عمل جراحی خارج شوند.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه