منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
برای درمان سرماخوردگی نوزاد ۴ماهه چه باید کرد سرفه و خلط پشت حلق که چرکی نیست
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6 دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، بهتر است با متخصص اطفال مشورت کنید هتر است قبل از این كار با پزشك مشورت كنید. اكثر پزشكان هیچ داروئی را برای كودكان زیر ۶ ماه تجویز نمی كنند. اگر سن بچه شما بیشتر از ۶ ماه است ممكن است در بعضی از مواقع مانند شبها كه علائم موجود مانع از استراحت او می شوند پزشك این نوع داروها را تجویز كند. از دادن چند داروی مختلف برای درمان علائم متفاوت بپرهیزید زیرا اكثر آنها حاوی استامینوفن بوده و تجویز هم زمان آنها باعث دو یا چند برابر شدن دوز مصرفی می شود. شاید بخواهید از آنتی هیستامینهای موجود در داروخانه ها استفاده كنید كه باعث می شوند فرزند شما راحتر بخوابد. اما به خاطر داشته باشید كه این داروها می تواند به جای آرام كردن او سبب تحریك او شود. توجه به این نكته مهم است كه این داروها نمی توانند دوره بیماری را كوتاه كرده و یا از عوارض بعدی مثل سینوزیت یا عفونت گوش جلوگیری كند.مایعات كافی به بدن فرزندتان برسانید. ویروسهای سرماخوردگی در داخل مخاط خشك بینی راحت تر نفوذ می كنند. برای بچه های زیر ۶ ماه این به آن معنی است كه آنها میزان معمول و روزانه شیر خشك یا شیر مادر را دریافت می كنند. بعد از ۶ ماهگی می توانید به فرزند خود آب هم بدهید. اگر فرزندتان در روز كمتر از ۵ تا ۶ پوشك را خیس میكند می تواند نشانه كم آبی او باشد.

رسالت -نرسیده به سرسبز- روبه روی مسجد حجتیه پلاک 686 طبقه 5 و 1 2177189615

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه