منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام . دخترم 10 سالشه و مدت دو تا سه ماه است که احساس سرگیجه و حالت تهوع داشت . با گرفتاری زیادی در بیمارستان میلاد وقت متخصص مغز و اعصاب و به طبع آن نوار مغزی و ام آر آی گرفتیم که نتیجه همه آنها اوکی بود و هیچ مشکلی در جواب ذکر نشد و مسئله اینجاست که پس از مشاهده عکسها و نوار توسط پزشک ایشان اظهار کردند که دخترم یک کیست در سرش دارد که اصلا مهم نبوده ولی باید رژیم غذایی بگیرد و از گردو انواع پنیر سوسیس و کالباس و . .. دوری کند و قرص پروپرانولول 10 را روزی 3 بار و مراجعه بعد از سه ماه را تجویز کرده اند . الان من نمیدانم چکار کنم ؟ آیا قرص تپش قلب برای کیست سر مناسبه ؟ مشکل دخترم خطرناکه ؟ باید به متخصص دیگری مراجعه کنم ؟ سرگیجه و حالت تهوع دخترم ربطی به کیست داره یا برم بازم دنبال علت باشم ؟
پاسخ
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

اینگونه کیست ها معمولا خوش خیم اند و اقدامی لازم ندارند. میتوانید برای اطمینان برای خانم دکتر نرگس طباطبایی فوق تخصص مغزواعصاب در کلینیک جایروس نوبت ویزیت بگیرید.

مدارک پزشکی را هم همراه بیاورید.

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه