منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام.من یه سری مشکلات دارم که گاهی خیلی از نظر روحی اذیت میشم.فقط و فقط هم با نامزدم اونم بخاطر حرف هایی که به هم میزنیم که اونم بخاطر عشق زیاده.مثلا اون ناراحت باشه من طاقت ندارم و گریه میکنم و اون عصبی میشه و یه سری حرف ها میزنه که چرا گریه میکنی و حرفهایی می نه که حرصم میده و میگه تو دوستم نداری و حرفهایی از این دست.منم چون حرفهاش صحت نداره عصبی میشم و چون راهی ندارم خود زنی میکنم.جیع می نم و خیلی محکم خودمو میزنم.و جیع های ممتد و بت داد و گریه حرف میزنم.تا بی جون بسم.فقط هم در مقابل حرفهای ایشون اینطورم.کنترل اعصتبم رو از دست میدم.چند روز پیش هم که حس میکردم دیگه دوستم نداره و با حرفهای همین طوری منو عصبی کرد و بهم بی اهمیتی کرد تعداد زیادی قرص دیازپام خوردم.نمیخاستم بمیرم ولی از عصبانیت نمیفهمم چکار میکنم.یا گاهی که اذیت میشم از حرفهاش کلونازپام میخوردم و دو روز میخوابیدم.تو رو خدا اگر مقدوره همین جا بهم دارویی مفرفی کنید .امکان مطب رفتن ندارم.قبلا ۶ ناه قرص پاکسیل مصرف کردم تلبته در کنارش دیپاکلین هم.و یه دوره یک ماهه کلونازپام.میشه مجددا فقط همون پاکسیل رو استفاده کنم؟؟؟
پاسخ
دکتر رويا حسني دکتر رويا حسني
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

شما بايد رواندرماني بشين دارو درماني فايده نداره

مجيديه شمالي كوچه قدس پلاك ٥٠٩ +98 21 2632 4109

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه