منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام مشکل من نگرانیه خیلی زیاد واسه اتفاقایی ک هنوز نیافتاده و اظطراب واسه اینده ترس واسه موفق نشدن و ب جایی نرسیدنه اینا طبیعین اما من خیلییییی بیشتر از بقیه نگرانم اصلا آرامش ندارم اگه هم فقط برای ی مدت کم اون حس ارامشو پیدا کنم باز فکر اینده و اینکه چ اتفاقی میخواد بیافته اوقاتمو تلخ میکنه و حتی با این سن خیلی کم 17 نصف موهای جلو سرم جدیدا سفید شده... این اظطراب و نگرانی باعث عصبانیت بیش از حد منم شده خیلی زود از کوره در میرم جلوی کوچکترین کلمه ای گارد میگیرم...ادم خیلی اروم و ریلکسی بودم اما این 2.3ساله افتاده ب جونم دلم میخواد مثل خیلی از همسنام بدون هیچ نگرانی حداقل نه خیلی زیاد عین من،از زندگی لذت ببرم... خیلی خسته شدم تا مرز خودکشیم رفتم اما ترس از مجازاتش نتونستم..لطفا کمکم کنین واقعا احتیاج دارم که ی نفر تو این زندگی ب حرفام گوش کنه و یه راهنمایی بهم بده بجای بحث کردن و نصیحت ببخشید زیاد شد ?
پاسخ
دکتر حمید ضرابی دکتر حمید ضرابی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

از علائمی که ذکر کردین به تشخیص اضطراب فراگیر نزدیک است. به صورت کلی به مبانی درمان اشاره می کنم منتها لازم است در وقت مقتضی به روانشناس مراجعه کنید. روش های درمان شناختی رفتاری بسیار موثرند که در انها تاکید عمده بر روی کنترل نگرانی و استرس ( گاهی با تکنیک های ذهن اگاهی)و همچنین پیدا کردن تواناییهاتون و اعتماد به انها و همچنین مقتبله با افکار فاجعه امیز است. گرچه راه حل دادن به اینصورت مشکل است ولی این اطمینان را می دهم که برای مشکلتوندراه حل خای روانشناختی موثری هست.

تهران,خیابان دکتر شریعتی, روبروی خیابان دولت,کوچه امامزاده, پلاک 14, طبقه دوم واحد 6 021-22616377 021-22639401

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه