منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
عرض سلام من بشدت مشکل زود انزالی دارم و حتی زمانش کمتر از یک دقیقه است اگر سریع عمل جنسی انجام دهم چون خودم روانشناس هستم همه تکنیک های روانشناسی شامل استارت استاپ و... رو امتحان کردم ولی تاثیر نداشتن قبلا فیلم پورن زیاد نگاه میکردم و الانم معلولا چند ماه یکبار نگاه میکنم و متاهل هستم و این مشکل خیلی داره اذیتم میکنه نمیدونم واقعا داروهای روانپزشکی میتونه کمکم کنه واقعیتش تا الان نرفتم دکتر چون روم نشده ممنون میشم کمک و راهنمایی کنید اینم بگم از کاندوم و انواع اسپری هم استفاده کردم ولی در بهترین صورت زمان تاخیر رو به کمتر از پنج دقیقه رسوندن که اصلا کافی نیست
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

گاهي اوقات دليل زود انزالي خودارضايي ها يا ديدن فيلم هاي پورن هستش اين كار بايد ترك شود و براي اين قضيه نيازمند تمرين هستين ژل ها يا وسايل پيشگيري تاخيري كمك كننده هستند.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

ابتدا اقدامات عادی (تغییرات و تکنیک های رفتاری و...) در صورت عدم بهبود مراجعه به سکس تراپیست

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

مقابله با زودانزالی

در مورد انزال زودرس:

زود انزالی معمولا با روش های مشاوره ای و داروهای موضعی و... درمان میشود.

کلینیک سکس تراپی جایروس معتبرترین جایی است که درمان تخصصی مشکلات جنسی انجام میشود.

?فوت و فن های اسپری های تاخیری?

استفاده از این اسپریها که به صورت رسمی هم در داروخانه ها فروش میشه آیا ضرری هم دارند؟ در صورت تایید در هر بار رابطه میشه ازش استفاده کرد یا برنامه خاصی داره؟

اسپری های بی حس کننده، درمان زودانزالی نیستن. اونها شاید برای پورن استارها کاربرد داشته باشن، اما برای مردی که دچار زودانزالیه، نه شما میتونید از کاندوم یا ژل یا اسپری یا قرص استفاده کنید .

١- تا وقتی اسپری موثره، شما عملا با دست خودتون، اعصاب پوست روی آلت رو از کار انداختین. و این تاثیر دراماتیکی داره روی کاهش لذت جنسی.

٢- مواد روی پوست، وارد واژن همسرتون هم میشن و اونجا رو هم بی حس می کنن. (برای همین توصیه می کنیم اگر اسپری می زنین، حتما از کاندوم استقاده کنین) نتیجه اینکه لذت خانومتون هم کم میشه و ایشون هم دیرتر به ارگاسم میرسه که مشکل زودانزالی شما رو بیشتر به چشم میاره.

٣- تا وقتی اسپری رو استفاده بکنین، ممکنه مشکلی نباشه، اما بعد که قطعش کنین، دوباره همون آشه همون کاسه و احتمالا بدتر از قبل.

این درمان زودانزالی نیست. نهایتا یک مسکنه. درمان یعنی خودتون بتونین مدیریت ارضا شدن رو به دست بگیرن.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه