منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام، مرد 30 ساله هستم، مجرد چندین ساله که اختلال در حافظه کوتاه مدت دارم، به طوری که زمانی که درب ماشین رو می بندم کمتر از یک دقیقه اطمینان ندارم که بستم یا نه؟! یادگیریم خیلی ضعیف شده و برای به خاطر سپردن بارها باید اقدام به یادآوری و تکرار کنم. موقع صحبت کردن کلمه مناسب به ذهنم نمیرسه ، عدم تمرکز و... که عمدتا از علایم "مغز مه آلود" است رو دارم. خیلی بی انگیزه هستم و رابطه خوبی نمیتونم با دیگران برقرار کنم. گاهی اوقات مشکل اضطراب و بیقراری دارم. پزشکان علت اصلی اختلال حافظه رو "اضطراب" بیان کردن. و تاکنون با داروهای زیر که عموما از دسته دارویی SSRI ست برای درمان اقدام کردن که متاسفانه تاثیر مثبتی نداشته. (به غیر از دولکستین 30 میلی گرم که در زمان استفاده یک روز درمیان "اضطراب و بیقراری" رو رفع کرد). بوسپیرون، فلوکستین، سرترالین، سیتالوپرام دولوکستین(کمی تاثیر گذار) ، نورتیلیپتیلین ، فلووکسامین ، پروپرانول ، پرفنازین 3 ، بعد از استفاده داروهای SSRI کمتر از یک هفته به حالت طبیعی فکری و احساسی میرسم. اما پس از مدت کوتاهی مجدد به روال قبل برمیگردم. در صورتی که مصرف دارو ها طبق دستور پزشک تا ماه ها ادامه دارد.... ممنون میشم در صورت امکان من رو راهنمایی کنید.?
پاسخ
دکتر مریم اکبری دکتر مریم اکبری
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

در کنار درمان دارویی،نیاز به رواندرمانی دارید.رد پای وسواس وجود دارد

2188012022

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه