منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سوال من در مورد اعصاب وروان است من به شدت وابسته به خانه وخانواده ام هستم ومشکل اضطراب اجتماعی بسیار شدید دارم وقتی در جمع مردم قرار بگیرم استرس فوق شدید همراه با عرق کردن حتی هوا سرد باشد دارم وادم زود رنج و وس واسی هستم مشکلم اینه من زمان خدمت رفتنم رسیده واکنون ترس وفوبیا از خدمت سربازی تمام وجودم را گرفته نزدیک به پنج نسخه دارو ضد افسردگی واضطراب استفاده کردم متاسفانه جواب نمیدن الان نمیدونم با این وضع حالم برم سربازی یا در خواست معافیت بدم بهتره
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

از روانشناس کمک بگیرید تا استرس کنترل شود

استرس باعث به وجود اومدن مشکلات گوارشی میشود

از ورزش شدید کمک بگیرین

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دوست عزیز

اضطراب اجتماعی نوعی اضطراب است که با ترس و اضطراب شدید در موقعیتهای اجتماعی شناخته می‌شود. اضطراب اجتماعی حداقل بخشی از فعالیتهای روزمره شخص را مختل می‌کند. در واقع اختلال اضطراب اجتماعی بسیار ناتوان کننده‌ است و در موارد شدید اضطراب اجتماعی می‌تواند کیفیت زندگی فرد را تا حد نازلی کاهش دهد.

افراد مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی یا هراس اجتماعی به شدت نگران اینکه در مقابل افراد دیگر چه خواهند گفت هستند. این شامل طرز صحبت کردن دراجتماع با مردم در طول روز می باشد. اما بیشتر اوقات آنها قبل از صحبت کردن در اجتماع عصبی هستند.

ترس می تواند هفته ها یا ماه ها قبل از واقعه آغاز شود. این می تواند دلیلی باشد برای ضربان قلب شدید و عدم تمرکز. برای بعضی افراد،در بسیاری از مواقع ترس می تواند باعث بروز استرس شود. اختلال اضطراب اجتماعی بر زندگی روزمره شما تاثیر می گذارد. در اضطراب اجتماعی شما ممکن است استرس و ترس از دست دادن کار و شغل را نیز داشته باشید.

دوست عزیز این اختلال قابل درمان می باشد. ترکیبی از دارو و درمان رفتاری شناختی بهترین راهکار درمان برای اضطراب اجتماعی است.

در صورت تمایل می توانید با یکی از مراکز جایروس کلینیک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

www.gyrusclinic.com

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

ترس از حضور یافتن در جمع - اختلال اضطراب اجتماعی

اختلال اضطراب اجتماعی یک ناراحتی عاطفی ، اضطراب، ترس و یا نگرانی بیش از حد است که در بعضی موقعیت های اجتماعی بروز می کند. فرد مبتلا به این اختلال فوق العاده نگران موقعیت های اجتماعی و مورد

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/1398

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه