منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام و احترام پدر من بطور کاملا ناگهانی و بی سابقه شب 5شنبه هفته گذشته دچار سردرد سرگیجه شدید بخصوص هنگام ایستادن و حالت تهوع شد بطوری که حتی چنتا درمانگاه مراجعه کردیم فشارشون رو کنترل کردن حدودا 12/8 .... و تشخیص انفولانزا دادن.... طی مکرر بودن حالات ایشان صب ب اورژانس منتقل و تحت بررسی قرار گرفتن و ب ICU منتقل شدن تا دوشنبه و ب بخش منتقل شدن.... حالاتشون بهتر شده ولی همچنان گاهی دوباره حالات هستن ولی ب شدت کمتر و سرگیجه سراغشون میاد..... طی بررسی دکتر متخصص مغز و اعصاب cva مخچه تشخیص دادن.... لازم ب ذکره ک ایشان دچار پارگی پرده گوش و سابقه فشار خون هم هستند.. میخواستم ببینم این باتوجه ب این علایم نطر پزشکان محترم رو در این خصوص بدونم ک این مربوط ب گوش هستش بیشتر یا مخچه؟؟؟
پاسخ
دکتر ندا فرزانه دکتر ندا فرزانه
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام

در صورتیکه توسط متخصصین محترم در بیمارستان معاینه شده اند و تشخیص دقیق داده شده است،نیاز هست که سوالات احتمالی خود و نیز موارد مرتبط با درمان ایشان را از پزشک معالج ایشان و درزمان ترخیص حتما پرسش نمایید .

تهران-بالاتر از ایستگاه مترو قلهک-کوچه امامزاده-جنب فروشگاه جامبو-طبقه دوم-واحد 6 2122616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه