منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام من یه پسره پنج ونیم ساله دارم که ازدو ماهگی رشد زیادی داشت و اصلا روز خواب نمی رفت از دوسالگی خیلی پر تحرک بود درسه سالگی نزد دکتر روان پز شک کودکان بردم داروی ریسپریدون تجویز کرد قند خونش بالا رفت کنترل ادرارش را از دست داد به دکتر خبر دادم دارو راعوض کرد وداروی هاریپرادول بهش داد شش ماه بهش دادم فرقی نکرد دیگه از دکتر بردن بی خیال شدم . پارسال مهد کودک از حواس پرتی و بی حسی دست و دیر یاد گرفتن شکایت داشت الان پیش دبستانی میره از درس وشعر فراریه و حواسش به این طرف وآن طرفه الان دوماه ریتالین و بایو پیپرازول وتولترودین با تجویز روان پزشک کودکان مصرف میکنه ...در پانزده روز اول کمی بهتر شده بود ولی از دوهفته به بعد که دوز داروش زیادتر شد مثل روز اولش شده در ضمن شب اداریش کمتر شده ولی پرخاشگری وبازی گوشی وبی اعتنای به تکالیفش مثل زمانی که دارو مصرف نمی کرد شد.مدیر پیش دبستانی از کوشه گیری وخواب بودن سر کلاس شکایت داره ولی توخونه جنب وجوشش زیاد در ضمن وقتی ریتالین بهش میدیم پاهاش سرد میشه وخواب آلوده میشه و پرخوری داره.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دارویی که توسط پزشک تجویز می شود، سود و مزیت های دارو با احتمال عوارض جانبی آن در نظر گرفته می شوند. عوارض جانبی داروی ریتالین در کودکان بیش فعال قابل کنترل است. مصرف و یا توقف مصرف آن نیز توسط پزشک و با توجه به شرایط و علائم کودک تعیین می شود.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

ميتوانيد جهت كنترل علائم از روس غيردارويي مانند نوروفيدبك، بازي درماني و رفتار درماني نير بهره گيريد

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه