منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام .یکی از بستگان از یک کمر درد ساده با خبر شدیم که سرطان ریه دارن که به استخوان کمر متاستاز کرده متاسفانه .مشکل اینجاست که اگر بفهمه موضوع رو طاقت نمیاره از نظر جسمی و روحی خیلی ضعیفه .سریع هم باید شیمی درمانی بشه حالا ما چه جوری بهش بگیم ??توروخدا راهنمایی بفرمایید.
پاسخ
دکتر خانم میهمی دکتر خانم میهمی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

متاسفم براتون مشکل پیش امده ..خب این یک واقعیته وا باید خودشون خبر داشته باشن تا همکاری کنن..میتونید با زمینه سازی باهاشون صحبت کنید و بهشون بگید..

کلنیک روناک 09307919548 مشاوره تلفنی پذیرفته می شود
دکتر سید محمد حبیبی دکتر سید محمد حبیبی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. شما وظیفه خودتون که بردن پیش دکتره انجام بدین ، اگر فهمید ، ان موقع میشه کمک های روان شناختی کرد . اگر نفمید که شما کارتون را انجام داده اید . . این را هم که میگین : اگر بفهمه طاقت نمیاره ! یه پیش فرضه، که صحت و سقم اون ، نامشخص و جزو خطاهای شناختیه، بنا براین به خاطر پیش فرض خودتون ، نباید دست روی دست بزارین. موفق باشین.

من بایکی از اساتید متخصص اعصاب و روان کار می کنم. مشهد. ابن سینای 6 /1 خیابان بهشت، طبقه سوم . سید محمد حبیبی روان شناس بالینی 9153103793
دکتر مریم اکبری دکتر مریم اکبری
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. دادن خبر بد یک مقوله پیچیده و سنگین هست. قطعا حق داره تا اونجا که خودش تحمل و توان شنیدنش رو داره، در مورد تشخیصش بدونه. اولویت اصلی الان شروع درمانشه. دادن اطلاعات را به پزشک معالجش بسپارید یا حضوری برای سنجش میزان آمادگی مریض برای شنیدن این خبر به روانپزشک مراجعه کنید

2188012022
دکتر زهراگوهری کامل دکتر زهراگوهری کامل
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام برای ایشون خیلی متاسف و امیدوارم زودتر سلامتی شون رو بدست بیاورند ، بهتر هست یکی از اقوام که روابط نزدیک و خوبی هم با ایشون دارن با آرامش و کمکم موضوع رو بهشون بگه ، مسئله رو واضح و به درستی بهش بگید ، مطمئنا خودش کمی از مساله باخبر شده و پذیرش این موضوع برای هرکسی مشکل هست.

صادقیه ستارخان بلوار شهدای صادقیه پلاک ۴ واحد ۷ 2144244916

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه