منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم اگه یه دختر 16 ساله مبتلا به خودارضایی بوده باشه و چندماهیه که ترک کرده... به افسردگی و اضطراب و به ندرت حالتایی شبیه حملات وحشت داشته. حدود یک ماه فلوکستین20 و کلردیازپوکساید5 با تجویز پزشک مصرف کرده و الان قطع کرده.درحالیکه فلوکستین 29 براش زیاد بود ولی یمقداری بهتر شده.ولی هنوز چند روزقبل از شروع دوران قاعدگی گه گاه دچار اضطراب زیاد و افسردگی خفیف میشه و وقتی این حالاتو داره احساس انقباض کمر و گردن و در یه قسمت های خاصی از بدن که بعضی ها بهش میگن چاکرا داره.میخواستم لطف کنید بگید استفاده از ماساژ میتونه بدنشو باز کنه و مشکلشو حل کنه یا باید همراه ماساژ قرص مصرف کنه؟ لطفا بفرمایید ماساژ و مدیتیشن میتونه درمان گر باشه یا حداقل جایگزین قرص ها بعد از ترک باشه؟
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

باسلام

در شرايطي كه اضطراب و تنش با روش هاي غير دارويي قابل كنترل باشد بله بدون دارو امكان پذير بوده و روش هاي نامبرده بسيار موثر مي باشد .

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه