منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام، وقت به خیر پدر من هپاتیت c دارن و دچار سیروز و التهاب کبدی شدن و مایع شکمی آزار دهنده ای دارند حدود 37 روز که بیمارستان بسترین 7جلسه دیالیز شدن چون کلیه ها از کار افتادن رگ ها التهاب دارن چند روز هوشیاری نداشتند و دیالیز متوقف شد دو شب گذشته به هوش اومدند و امروز جلسه 8 دیالیز برقرار شد لطفاً بفرمایید که به چه صورت از تسریع بیماری میشه جلوگیری کرد سپاسگزار مهرتون
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

هپاتیت c گاهی درمان نمی شود. درمان هپاتیت سی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله اینکه هپاتیت چگونه و تا چه حد به کبد آسیب وارد کرده است، دیگر شرایط جسمی بیمار چگونه است، فرد تا چه میزان ویروس hepatitis c را در بدن خود دارد و این ویروس از چه نوعی است.

داروهایی که برای درمان هپاتیت c استفاده می شوند دارای عوارض جدی هستند، برخی افرادی که به هپاتیت سی حاد مبتلا هستند درمان نمی شوند زیرا تا مدتها از وجود ویروس در بدن خود اطلاعی ندارند. اگر فکر می کنید در معرض این ویروس قرار گرفته اید توصیه می کنیم سریعتر به پزشک مراجعه کنید. به. علاوه اگر در شرایطی هستید که در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستید بهتر است به طور مرتب به پزشک مراجعه کرده و تحت نظر پزشک باشید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه