منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
جرم دندان دارم خواسم ببینم خودم با استفاده ابلیمو . سرکه . جوش شیرین و.... خمیر دندان جرم گیر براشون اقدام کنم یا مراجعه به داندان پزشک کنم چون خانوادم میگن جرم گیری باعث از بین رفتن مینا دندان و لق شدن انها میشه لطفا کامل توضیح بدید ایا جرم گیری توسط دندان پزشک ضرر داره در ضمن فولوراید تراپی هم پیش دندان پزشک کنم؟؟؟
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. برای جرم گیری دندان روش های سنتی خیلی بهتر از روش های مدرن و مراجعه به دندانپزشکیست. پوست گردو جوشانده شود و آب آن برای جرم گیری دندان استفاده شود. جوش شیرین زیاد استفاده نکنید. خمیردندان ها نیز خود مسبب خرابی دندان هستند. ماده فلوراید ثابت شده که بیشتر به دندان آسیب می رساند. مراقبت از سلامت دهان و دهان چندان هزینه بر نیست به شرطی که مواد اسیدی زیاد مصرف نشود و یک ساعت پس از غذا مسواک چوبی بزنید.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه