منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام من احساس ميكنم دو قطبى هستم بعضى از مواقع احساس ميكنم زيادى ناراحت هستم وخودم را براى چيز هاى كوچك خيلى سرزنش ميكنم و خيلى از مواقع احساس ميكنم خيلى به انجام كارى اشتياق دارم ولى وقتى آن را ميخواهم انجام دهم دلسرد ميشوم ويا در حين انجام آن زود از آن خسته ميشوم و ديگر خبرى از آن اشتياق نيست حافظه ام هم خوب كار نميكند و زود چيز ها را فراموش ميكنم و اصلا قدرت تمركز ندارم اگر از شخصى ناراحت باشم و آن را بروز دهم بعد از مدت كمى عذاب وجدان ميگيرم و خودم را خيلى سرزنش ميكنم من سابقه ى بيمارى صرع هم دارم كه الان درمان شده است اتفاق هاى گذشته خيلى ناراحتم ميكند و زياد من را به عمق خود ميبرد بعضى اوقات زياد اميدوار ميشوم ولى اين اميدوارى و اعتماد به نفس عمر زيادى ندارد هر روز هم به فكر خودكشى هستم نميدانم اين افسردگى است يا دو قطبى بودن....؟؟؟
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

نياز است با يك روانپزشك جهت تشخيص و بررسي هاي لازم ملاقات داشته باشيد

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه