منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
درد پشت چهار شانه از چیست
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

علت درد شانه به سن و شرایط فیزیکی نیز بستگی دارد. در افراد پیر، آرتروز مفصل شانه باعث بروز درد می شود. در افراد جوان، حرکات ناپایدار مفصل شانه (مثل ورزش یا حرکات ناگهانی) می تواند علت درد باشد. گاهی درد شانه ربطی به خود شانه ندارد. فشار به عصب های رگ گردن شانه درد می آورد. اگر استخوان ها و عضلات اطراف شانه دچار تورم یا کشیدگی شود شانه درد می گیریم. بیماری دیابت نیز شانه درد می آورد. جراحت های قبلی نیز ممکن است دخیل باشند. ممکن است به برخی داروها حساس باشید و دردی از جای دیگر بدنتان بیرون بزند. وقتی می خوابید طوری بخوابید که به شانه و کتف شما فشار زیادی وارد نشود.

برای درمان از قرص های زبانی، ژل یا اسپری در محل، یا فیزیوتراپی توام با ماساژ با امواج مافوق صوت یا لیزر استفاده می کنند. در کل: اول باید منبع ایجاد درد مشخص شود تا راه درست درمان تشخیص داده شود.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

تزریق ملایم در بافت :شانه

تزریق ملایم در بافت:شانه این روش

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/1550

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. درد در ناحیه شانه می تواند علل مختلفی داشته باشد از عارضه های استخوانی و مفصلی گرفته تا گرفتگی های عضلانی و حتی مشکلات عروقی که به شکل درد پدیدار می شود. بهتر است برای تشخیص دقیق به پزشک متخصص مراجعه کنید تا با انجام آزمایشات مربوطه منشاء درد را بیاید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، شانه درد علت های مختلفی می تواند داشته باشد که شامل موارد زیر است:

طرز نشستن و ایستادن نامناسب: استفاده نامناسب از مفصل شانه به مرور باعث درد و گرفتگی شانه می شود.

شانه منجمد: بیماری دردناکی که باعث کاهش حرکت نرمال مفصل می شود و گاهی اوقات به طور کلی مانع حرکت و خشکی شانه می شود.

اختلالات روتاتور کاف: روتاتور کاف گروهی از عضلات و تاندون ها هستند که دور مفصل شانه قرار دارند و آن را ثابت نگه می دارند و اختلال در این ناحیه مانند پارگی تاندون شانه باعث بروز درد شانه ها می شود. در مواردی که علائم بیماری پارگی روتاتور کاف به مدت طولانی ( حدود ۱۲-۶ ماه) وجود داشته است و در موارد پارگی های وسیع ( بیش از سه سانتیمتر) ممکن است درمان پارگی تاندون شانه غیر جراحی نتایج مطلوبی نداشته باشد. در این موارد معمولا تصمیم به درمان جراحی توسط جراح شانه گرفته می شود.

دررفتگی شانه: یکی از شایع ترین آسیب های شانه، دررفتگی شانه است که بیشتر در ورزشکاران جوان و افرادی که در ورزش های پر برخورد شرکت می کنند، شایع است. که منجر به دردناک شدن شانه می گردد.

بی ثباتی شانه: وقتی شانه بی ثبات است و دامنه حرکتی بسیار زیادی دارد ( تحرک بیش از حد)

اختلالات مفصل: آکرومیوکلاویکولار و بیماری هایی مثل آرتروز شانه که بر مفصل آکرومیوکلاویکولار، مفصل بالای شانه، اثر می گذارند و باعث بروز درد شانه یا درد مفصل شانه می شود. برای ارزیابی بیشتر حتما به یک فیزیوتراپ مراجعه کنید

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه