منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام.دختر ۳ ساله ای دارم که درنوزادی سخت به خواب میرفت،زود خسته میشد، خصوصا درمحیط جدید،به چیزی میگفتیم دست نزن نمیزد ومیترسید!بخش حرکتی اش بسیار کند بود ،۲سالگی راه افتاد و از ترسش دست به چیزی نمیزند!اکنون از صداهای بلند مثل موتور، جاروبرقی،دوش اب، موسیقی بلند،حرف زدن بلند،از حیوانات حتی مورچه و صدای انها،رفتن اب درچشمانش میترسد و دچار اضطراب شدید میشود. اصلا از بلندی حتی مقدارکم نمیپرد و میگوید میافتم، خجالتی است.اطراف انگشتش را میکند.انگشت دردهان میبرد، از بچه های کوچکتر و هم سن خودش میترسد خصوصا وقتی سر و صدا میکنند.با بزرگتر از خودش خوب حرف میزند و ارتباط میگیرد!با شربت فلوکستین کمی بهتر شد ولی با تولدخواهر کوچکش این وضعیت تشدید شده، رفتاردرمانی هم میکنیم ولی نتیجه محسوسی نمیبینیم، اصلا شاد نیست و مدام میترسد و جدیدا میلرزد و حالت تهوع و استفراغ هم دارد.ترس ما از افسرده شدن اوست!ایا امکان دارد نیاز به مراجعه به دکتر مغز و اعصاب باشد ؟لطفا راهنمایی کنید!
پاسخ
دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست دکتر مريم عبداللهي، روانشناس و نوروتراپيست
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

نياز به مراجعه فوق تخصص اعصاب و روان كودك و نوجوان است

خانم دكتر رنجبر

جناب دكتر مسعودي

خيابان شريعتي روبروي دولت خيابان امامزاده جنب فروشگاه جامبو پ ١٤ ط ٢ واحد ٨ 021-22636863 021-22648627

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه