منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام...دختر دوازده ساله ام پارسال به وسواس فکرى شديد مبتلاشد به روانپزشک مراجعه کرديم و سيتالو پرام 20 و هاليپريدول ./5 داد در طول يکسال با روانپزشک در ارتباط بوديم ولى متاسفانه بهبود کامل حاصل نشد ...در حال حاضر خ سوال درباره مسايل جنسى ميپرسه و هميشه احساس گناه ميکنه وقتى من و پدرش دلدلريش ميديم خيالش راحت ميشه در ضمن با هيچ کس هم نميسازه هميشه دوست داره همه چيز ماله خودش باشه طورى شده هر روز داره از طرف مدير مدرسه تحديد به اخراج ميشه ..لطفا منو راهنمايي کنيد ايا بايد دکترش رو عوض کنم ؟ بايد مشاوره بگيرم ؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دلهره و ترس ممکن است ناشی از تجربه ناخوشایندی باشد. برخی نیز دچار فوبیا هستند که در هر دو شرایط توصیه می شود به مشاور و روانپزشک مراجعه شود.

پرسش خود را کامل بیان نکرده اید، امیدوارم پاسخ مورد نظر را دریافت کرده باشید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز توصیه می کنم مطالب سایت جایروس کلینیک درباره وسواس فکری کودکان رو مطالعه کنین. وسواس فکری و اختلالات دیگه دخترتون رو می تونین با نوروفیدبک نیز درمان کنین. در نوروفیدبک یک سری بازی ها یا تصاویر و یا فیلم های متناسب با سن و جنسیت فرزندتون روی صفحه کامپیوتر به نمایش در می آد. با اتصال یک سری رابط ها بین مغز و تحلیل گر مانیتور (و وجود یک مربی نوروفیدبک) بازخورد امواج از مغز فرد بررسی میشه. با نوروفیدبک مشخص میشه دقیقا در چه مناطقی از مغز چه مشکلاتی وجود داره. این طوری تمرین گر ببشتر بر روی درمان اون مناطق تمرکز می کنن و به فرزندتون چگونگی کنترل مغز ، افکار و رفتارهاش رو با یک سری تکنیک های خاص آموزش می دن.

توصیه می کنم به یک مرکز نوروفیدبک خبره و پرتجربه مراجعه کنید. سایت جایروس کلینیک برخی مراکز رو معرفی کرده:

www.gyrusclinic.com

ضمنا، وساس فکری با فشارهای مذهبی و تاکید بر جهان ماورایی بدتر میشه. کودک حق دارد تا حدی متناسب با سن خود از مسائل جنسی آگاهی داشته باشد. از یک روانشناس پرتجربه نیز کمک بگیرید. همچنین، عوارض هر دارویی رو در ایشان در نظر داشته باشید. گایه یک تست خون بریا بررسی سطح مواد در خون کمک خوبی به تشخیص برخی اختلالات فیزیکی یا روحی-روانی می کند.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه