منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام .من ند روز پیش از دختر مورد علاقم خواستگاری کردم و ایشون هم به من جواب مثبت داد اما قرار شد من و پدرشون قراری داشته باشیم .توی قرار اول من حسابی خراب کردم .خانواده ی خودمو پر از مشکلات نشون دادم و اونها فکر کردن خرج خانوادم کلا به عهده ی منه .من قصد همچین کاری رو نداشتم ولی بخاطر بی تجربگی و خامی نتونستم کلماتو مدیریت کنم .ادن اولین خواستگاریم بود که پر از استرس و ترس بودم .حالا پدر دختر به من گفته نه و اجازه ی خواستگاری نمیده .این نه هم من رو به هم ریخته هم دخترشونو .تمام چیزهایی که توی ذهن این اقا حودم شکل دادم اشتباه بود.من از روی سادگی و خامی اشتباها خودمو ی شخصیت دیگه نشون دادم در حالی که سرمایه و شعل خوبی دارم.باید چیکار کنم که درستبشه و اجازه ی خواستگاری بگیرم .دخترخانوم همبه اجبار پدر رابطشو با من قطع کرد .حتی زمانی که من از اعتقادهای مذهبیمحرف میزدم پدر ایشون فکر کرد دروع میگم که دلشو بدست بیارم درحالی که من واقعا روحیه ی مذهبی دارم.
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز. در خواستگاری همانی هستید خود را نشان بدهید و ظرفیت های خود را در نظر بگیرید. قرار نیست طبق توافق دیگران زندگی کنید. ابتدا خواسته های خودتان را در نظر بگیرید نه طرف مقابل را. ببینید خودتان چگونه خوشبخت تر خواهید شد و چه خانمی با چه خصوصیاتی می تواند اهداف منطقی شما را تامین کند. اگر از همان ابتلا تسلیم خواسته دیگران شوید تا آخر مشکلات بعدی سراغتان می آید.

ضمن اینکه ذکر نکات منفی و نقاط ضعف سبب می شود دیگران روی شما چندان حساب باز نکنند. سعی کنید به جای منفی بافی درباره مشکلات خود و خانواده از امیدواری، پتانسیل کنونی برای پیشرفت خود و خوبی های خانواده تان بگویید. هیچ خانواده ای بی عیب نیست پس چه بهتر نقاط قوت خود و خانواده را به شکلی که طرف مقابل تعریف زیادی برداشت نکند و سوء برداشت نشود ذکر کنیم.

در مورد دختر خانم فوق، بگذارید مدتی زمان بگذرد و به پیشرفت خودتان ادامه بدهید. رفتارهایی نکنید که سبب افزایش تردید و بدبینی خانواده دختر به شما شود. محترمانه و طبق اخلاق پیش بروید. اگر واقعا دختر مناسبیست و نمی توانید از وی دل بکنید باید کمی بیشتر تلاش کنید. از بزرگتری یا شخصی که مورد قبول اجتماع است بخواهید برایتان پیش قدم شود.

طبیعیست اگر شما خوب بمایند و اهل پیشرفت در زندگی و امیدواری باشید، طرف مقابلتان نیز بالاخره ارزش شما را درک خواهد کرد مگر اینکه توقعات بالا و غیرمنطقی داشته باشد که ارزش منت کشیدن ندارد.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه