منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
من می خواهم خلاصه ای از گزینه های سقط جنین را برای کسی که 6 هفته باردار است، بدونم. لطفا آمار ریسک را هم توضیح دهید، به چه میزان در معرض خطر بیمار شدن قرار دارم و چه نوع بیماری معمولا وجود دارد. زن مورد بحث سالم 21 ساله است.
پاسخ
دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢ دکتر پزشكان سبز و سالم - ٢
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام،

• برای کسی که به مدت 6 هفته یا 42 روز باردار است از آنجاییکه حاملگی داخل رحمی تشکیل شده است، در واقع دو گزینه وجود دارد:

1. سقط با قرص

2. تخلیه جراحی با ساکشن و تخلیه.

• در سقط جنین پزشکی، به بیمار ترکیبی از داروها به نام Mifepristone و Misoprostol داده می شود.

هدف این است که با متوقف کردن ترشح سیتوتروفوبلاستی به آندومتر (از طریق Mifepristone) و سپس شروع انقباض رحم و جداسازی جفت (از طریق میوزوپروستول) از ادامه بارداری جلوگیری شود.

• فرایند برای پروتكل دارو تا حداكثر 2000 ميكروگرم ميزوپروستول در يك پروتكل تنظيم شده تا زماني كه بارداري قطع شود، طول مي كشد.

• میزان موفقیت 96٪ -93٪ است، اما نواقص آن این است که ممکن است دو هفته خونریزی طولانی داشته باشد تا بتواند تمام محصولات داخل رحم خارج شود.

• گاهی اوقات خونریزی به مدت طولانی ادامه می یابد و ممکن است مجبور به استفاده از کورتاژ جراحی برای حذف باقی مانده محصولات در رحم شوید.

Www.sabzosalem.com

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه