منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام من یه خانم متاهل 29 ساله هستم. یه دختر دارم. حدود دو ماه پیش برای تست سالیانه پاپ اسمیر رفتم بعد از اینکه جواب آزمایشم حاضر شد فاکتورهای مشکل دار دیده شد تو جواب. بعد از استفاده دارو دوباره تست گرفته شد و باز هم مشکل وجود داشت. کولپوسکوپی و بیوبسی شدم و نمونه به پاتولوژی اجاع شد. تو این حین دکتر قرص ایمونورال برام نوشته. می خواستم بدونم این قرص چیه؟ و آیا لازمه من استفاده کنم؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6 دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم-6
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سیکلوسپورین در رده داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی قرار دارد و در جلوگیری از رد پیوند و همچنین در آرتریت روماتویید حاد، درماتیت آتوپیک، آلوپسی، پیوند قرنیه چشم و پسوریازیس به کار میرود .

رده درمانی: سرکوب کننده ایمنی .

سیکلوسپورین در جلوگیری از رد پیوند )کلیه، کبد، قلب یاسایر ارگانها) ، پیوند مغز استخوان به همراه کورتیکوستروئیدها مصرف می‌شود. این دارو هم چنین در آرتریت روماتویید حاد، درماتیت آتوپیک، آلوپسی، پیوند قرنیه چشم و پسوریازیس به کار میرود.همچنین از این دارو در درمان درماتیت آتوپیک ، بیماری کیمورا، گانگرنوزوم پوستی، کهیر مزمن خود ایمنی ، ماستوسیتوز حاد سیستمیک و به ندرت در آرتریت روماتوئید و بیماری های مرتبط استفاده می شود.

رسالت -نرسیده به سرسبز- روبه روی مسجد حجتیه پلاک 686 طبقه 5 و 1 2177189615
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

اگر از لحاظ جنسی فعال هستید، در معرض ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (زگیل تناسلی) قرار دارید. در خصوص انجام تست HPV با پزشکتان مشورت کنید. همچنین میتوانید هنگامیکه برای تست پاپ اسمیر مراجعه کردید، یک تست HPV نیز بدهید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

چرا بايد تست پاپ اسمير انجام دهم؟!

پاپ اسمير، يك تست سريع و آسان جهت بررسي تغييرات

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/524

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه