منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
چگونه زمان تخمک گذاری را مشخص کنم؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

اگر برای شما هم مانند بسیاری از خانم های دیگر تعیین زمان دقیق تخمک گذاری در بدنتان با استفاده از روش های بالا امکان پذیر نیست و یا این که می خواهید نتایج مورد نیاز خود را هر چه سریع تر به دست آورید، می توانید از روش ovulationk که به تازگی معرفی شده است و در اکثر داروخانه ها هم موجود می باشد، استفاده کنید. در این نوع کیت ها از ادرار زنان برای شناسایی سطح هورمون جسم زرد (LH) استفاده می شود. لازم است بدانید که در دوران تخمک گذاری حجم هورمون جسم زرد در بدن خانم ها افزایش می یابد.

روش پنجم تعیین زمان دقیق تخمک گذاری ، استفاده از ماشین حساب های اینترنتی:

به عنوان خانمی که قصد باردار شدن دارید، به یاد داشته باشید که با عجله به بازار رفتن و خریدن وسایل تشخیص زمان دقیق تخمک گذاری در بدنتان، همیشه هم کار درستی نیست! چون وب سایت هایی وجود دارند که به راحتی به شما اجازه می دهند تا روز تخمک گذاری خود را با وارد کردن اطلاعات مربوط به بدن خود مانند سن، تاریخ آخرین دوره قاعدگی، طول متوسط چرخه قاعدگی خود پیش بینی کنید. استفاده از این نوع ماشین حساب ها، در تعیین زمان تخمک گذاری برای زنانی که دوره های نامنظم قاعدگی را تجربه می کنند، بسیار مفید می باشد. در نهایت، برای به دست آوردن نتایج دقیق تر در این مقاله استفاده از روش اینترنتی را برای شما پیشنهاد می کنیم. از آن جایی که در این روش احتمال وجود خطا بسیار پایین است، شما هم به عنوان زنی در حال تلاش برای باردار شدن هستید، می توانید کمک بسیار زیادی به پیش بینی روز باروری در بدن شما بکند. همچنین، با استفاده از این روش، هر خانمی می تواند در صرف زمان، هزینه نمودن پول اضافی و تلاش زیاد صرفه جویی کرده و از لحاظ جسمی و روحی نیز کمتر آسیب ببینید. علاوه بر این موارد میزان موفقیت هر خانمی در استفاده از برنامه ریزی اینترنتی برای داشتن نوزاد بسیار بالا خواهد بود.

در نهایت اگر باز هم در محاسبه روز تخمک گذاری مشکل داشتید، به لینک زیر مراجعه کنید:

http://farzand.net/ovulation-calculator

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز به طور کلی پیش از اقدام برای بارداری بهتر است توسط یک متخصص شرایط بالینی زوجین مورد بررسی قرار گیرد و زمان تخمک گذاری تخمین زده شود زیرا بهترین زمان برای نزدیکی پیش از تخمک گذاری است.

به طور کلی بررسی سیکل قاعدگی و تخمین زمان تخمک گذاری، نزدیکی منظم به صورت دو تا سه بار در هفته، رژیم غذایی و سبک زندگی سالم احتمال بارداری را می تواند افزایش دهد.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

باردار شدن پس از تخمک گذاری

به دنبال این پرسش که آیا باردار شده ام سوالات دیگری نیز در ذهنتان نقش خواهد بست. آیا در طول قاعدگی ممکن است باردار

??بقیه مطلب در لینک زیر ??

http://sabzosalem.com/artlink/1378

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه