منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام روش های برطرف کردن خشکی واژن را توضیح دهید؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم دکتر مجموعه پزشکان سبز و سالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی

ترشحات واژن و لغزندگی آن هنگام برقراری  رابطه جنسی، نقش مهمی در راحتی و لذت رابطه جنسی دارد. خشک شدن واژن آسیب های زیادی به بانوان وارد می کند و باعث بروز مشکلات زیادی برای برقراری رابطه زناشویی می شود.

خشکی واژن مشکل رایجی در بین  خانم‌هاست و دلایل مختلفی در بروز این عارضه نقش دارد. کاهش سطح استروژن در یائسگی، عوامل روانی و مصرف برخی داروها، می‌تواند منجر به خشکی واژن شود.

البته یائسگی هم یکی از مهم‌ترین علت‌های خشکی واژن است. بعد از یائسگی، خیسی واژن برای رابطه جنسی کافی نیست و این موضوع، رابطه جنسی را دردناک می‌کند. برخی از خانم‌هایی که در اثر تحریک جنسی به طور طبیعی دچار خیسی واژن نمی‌شوند، از روان سازها و لوبریکانت های واژینال استفاده می‌کنند. لوبریکاتورها در داروخانه‌ها و فروشگاه‌ها در دسترس هستند. این لوبریکاتورها، اگرچه مشکل خشکی واژن را به طور موقت برطرف می‌کنند، ولی عوارضی دارند که بهتر است قبل از استفاده، توصیه‌های زیر را بخوانید.

شریعتی(دولت)_روبه روی خیابان دولت_کوچه امامزاده_نبش فروشگاه جانبو_پلاک 14طبقه دوم واحد 6 021_22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه