منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
برای درمان مشکل جوش صورتم که الان یک ساله درگیرشم و کلی خرج کردم و آزمایشات پیاپیی دادم که آزمایشاتم سالم بودنمو تصدیق میکنه هرچی دارو دادنم کارساز نبود حتی در مورد حساسیت و خوراکم آزمایش گرفتن و برنامه تغذیه داشتم اونم کاریاز نبود میخواستم بدونم چیکار کنم از دست جوشهای بزرگ هر روز صورتم راحت بشم 25سال سنمه و اهل شمالم تاسن24یه دونه جوشم روی صورتم نبود در ضمن من خودم یه امکانی به این میدم که انگل داشته باشم آیا انگل باعث این تورم روی صورتم میشه مرسی از این که بهم پاسخ میدید.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام

بررسي هورموني در قدم اول

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز آیا از محل جوش (آکنه) نمونه برداری به عمل اومده؟ معمولا با بیوپسی (گرفتن نمونه ای از بافت) و بررسی میکروسکوپی اون علت بهتر تشخیص داده میشه.

باید به علل غیرپوستی آکنه و جوش توجه بیشتری بشه.. با توجه به گفته هاتون، حتما آزمایشات خون و هورمونی رو انجام دادین. عدم تعادل هورمون ها خودش دلایلی داره (برای مثال، سندرم تخمدان چند کیستی) که منجر به جوش و آکنه میشن.

جود برخی باکتری ها و میکروب های فعال در عمق لایه های زیرین پوست می تونه غدد چربی رو آلوده و به شکل جوش بیرون بزنن. و

در سوال بعدی بنویسین که چه آزمایشاتی انجام دادین و چه داروهایی مصرف می کنین. و اینکه چه نوع پوستی دارین تا بهتر بتونیم راهنمایی کنیم.

در سایت تهران اسکین، سایت فوق تخصصی پوست، مو و زیبایی مطالب پرباری (هر چه که نیاز دارید بدونید) درباره علل و درمان جوش و آکنه یا ضایعات پوستی نوشته شده. لینک زیر رو حتما کلیک کنید.

goo.gl/M4RbyH

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه