منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
چه دستگاه ليزري بهترين بازدهي رو داره تو ايران براي پوست نسبتا سبزه و موهاي سياه، كه كمترين عوارض و بيشترين اثر گذاري در كمترين تعداد جلسه ليزر رو داشته باشه و ديرتر برگرده موهاي زائد و كركي نشه و كاملا از بين بره؟ خواهشا جواب بدين چون من ٢ مدل ليزر استفاده كردم ولي راضي نبودم
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم دکتر پزشکان سبز و سالم
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز

برای اثر بخشی موثر لیزر درمانی، باید دوره جلسات به طور کامل انجام شود. تعداد دقیق این جلسات باید توسط اپراتور یا پزشک مربوطه تعیین گردد. لیزر درمانی اگر در مرکزی معتبر و تحت نظر پزشک انجام شود هیچ گونه عوارضی ندارد.

دوست گرامی لیزر درمانی به طور صد در صد موجب رفع موهای زائد نمی گردد اما به طور چشمگیری در رفع موها موثر می باشد و پس از اتمام جلسات برای نواحی که نازک و کرکی گردیده اند نیاز به تمدید و شارژ می باشد.

نوع دقیق دستگاه متناسب با نوع موها، ضخامت و رنگ پوست تعیین می گردد ولی به طور معمولا برای پوست های سبزه و گندمی دستگاه دایود مناسب می باشد.

از طریق سایت تهران اسکین با انواع دستگاه های معتبر، مراکز استاندارد و اطلاعات لازم در حوزه لیزر درمانی آشنا شوید.

www.tehranskin.com

شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده پلاک ۱۴ واحد ۶ 2122616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه