منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام. فردی ۴۳ ساله هستم. تاکنون هیچ بیماری مخصوصا بیماری قلبی نداشتم. چند روز پیش به علت طپش قلب تقریبا زیاد به بیمارستان مراجعه کردم. آنها نوار قلب مار گرفتند و گفتند که باید آنژیو گرافی کنید با اصرار قبول کردم. بعد از آنژیو گفتند که هیچ رگ شما بسته نیست و شما مشکلی ندارید اما روز ترخیص دکتر یک اکو از من گرفت و گفت کاردیوپتری دارید. دو تا قرص بهم داد از دو شب پیش که مرخص شدم بعضی وقتا سمت چپم درد میکنه بعصی وقتا هم طپش قلب دارم. چکار کنم ایا عوارص آنژیو است یا قرصها و یا واقعا مشکلی هست.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دوست گرامی درد قفسه سینه بسته به شرایط جسمانی افراد متفاوت است. که ناشی از مشکلات قلبی، مصرف برخی داروها و یا استرس می باشد. اگر از نظر پزشک متخصص قلب و عروق مشکلی وجود ندارد توصیه میشود با روانپزشک صحبت کنید تا بررسی بیشتری در خصوص مسائل اضطرابی انجام شود. امیدواریم مشکلتان به زودی رفع گردد.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

آنژیوگرافی معمولا ایجاد اینگونه عوارض نمیکند و اگر درد رو به بهبود نرفت مجددا باید بررسی طبی انجام شود

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه