منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
با سلام... بنده ۱۲ سال هست که دیابت دارم و البته تحت کنترل هست و hba1c من زیر ۶ هست و البته مبتلا به هاشیموتو هستم و قرص لووتیروکسین هم مصرف میکنم... طی این چند سال چندین بار افت قندهای شدید داشتم که تا مرز تشنج پیش رفتم ولی در تمام این موارد بعد از خوردن شیرینی جات به وضع عادی برگشتم. از طرفی من به دلیل افسردگی و عدم تمرکز شدید نزدیک به ۷ سال انواع داروهایی ضد افسردگی مصرف کردم که فقط تا حد خیلی کمی موثر بود... مشکل اصلی بنده خواب خیلی زیاد بود که شاید در شبانه روز بیشتر از ۱۵ ساعت میخوابیدم... در نهایت با استفاده از داروهایی مثل ریتالین و مودافینیل خواب و تمرکزم بهتر شد و البته این دو دارو تاثیر خوبی هم روی افسردگی من داشتن که باعث شد از اون انزوای اولیه خارج بشم... الآن حدود ۲ ساله که خر و پف های شدید در خواب دارم و همه اطرافیان این موضوع رو به من میگن و گاها هم در اثر تنگی نفس از خواب میپرم... در طول روز خسته و خواب آلودم و گاهی وقتا احساس سبکی سر دارم...‌قلب و ریه هام بابت تنگی نفس معاینه شدن و فقط پرولاپس میترال بدون نارسایی داشتم. چند وقت پیش دچار گلوکوم هم شدم و فشار چشمم بالا رفت که البته چون در مراحل اولیه متوجه شدم پزشک تمام معاینات لازم رو انجام داد و از لحاظ عصب چشم و پاسخ مردمک به نور و سایر تستها مثل oct و آنژیو گرافی نرمال بود... با تمام این توضیحات میخواستم بدونم آیا افتهای شدید قند خون قبلی میتونه به مغز آسیب رسونده باشه؟ و یا اینکه علت خواب زیاد و افسردگی میتونه ناشی از آپنه باشه؟
پاسخ
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

شما باید بجای خوردن داروهای محرک, خواب شبانه تان را بررسی و درمان می کردید.

برای دکتر یاراحمدی فوق تخصص مغزواعصاب در کلینیک جایروس نوبت ویزیت بگیرید. پس از درمان اصلی متوجه خواهید شد که با بهبود کیفیت خواب مشکلات دیگرتان هم برطرف خواهد شد.

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه