منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
خانم 33ساله هستم. در حال حاضر ماهی یکبار دچار پرش کل بدنم هنگام خوابیدن قبل از به خواب رفتن می شوم. در 17سالگی یک روز با تهوع و استفراغ بسیار شدید و جمع شدن انگشتان دستم و پرش شدید پلک هایم مواجه شدم که این حالت تا صبح ادامه داشت. روزهای بعدی دچار رنگ پریدگی بودم. تا اینکه نیمه شب که خواب بودم دچار تشنج شدم و خواهرم متوجه صدایم شده بود. لحظه ای که من را بیدار کردند و به بیمارستان انتقال دادند هیچ هوشیاری نداشتم می دیدم می شنیدم ولی درکی نداشتم کسی را نمی شناختم . قرص کاربامازپین تجویز شد 40روز بعد مجدد به همین صورت نیمه شب دچار حمله شدم. قرص کلونازپام اضافه شد. و دوز دارو بیشتر شد و اذیتم میکرد. بعد از هربار تشنج خیلی به عقب برگشتم و از نظر شناختی افت شدیدی کردم و سه روز پاهایم خم می شد و نتوانستم راه بروم . و در سرم احساس برق گرفتگی داشتم. ضعف حافظه، درد و کرختی در پاها که منجر به اختلال شدید در پاهایم شد. یکسال ادامه داشت. صرع دیگر تکرار نشد. سه سال دارو مصرف کردم. سالها طول کشید تا به حالت عادی از نظر اعصاب و حافظه برسم. بسیار افسرده و تحریک پذیر و مضطرب بودم. الان هم فقط مشکلم پرش عضلات کل بدن قبل از خواب عمیق هستم که بسیار آزار دهنده است و زود خسته میشوم.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سندرم پاهای بی قرار و اختلالات شدید خواب اینگونه نیاز به درمان تخصصی و طولانی مدت دارند. توصیه ما این است که درمان را شروع کنید, برای دکتر مصطفی امیری متخصص مغزواعصاب و فوق تخصص اختلالات خواب نوبت ویزیت بگیرید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه