منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام وقت شما بخیر همسر من مدت یکساله که مشکل سوزش و خواب رفتگی دست و پهلو هاش رو داره،ابتدا فقط سوزش دست چپ از آرنج به پایین،پهلوی چپ و ران پای چپ بود.بعد از مدتی سوزش کمتر شد ولی خواب رفتگی بیشتر شد،اکثرا هم هنگام دراز کشیدن و نشستن توی ماشین این اتفاق میوفته،الان 3 هفته هست که خواب رفتگی دست راست و سوزش و درد شدید پاشنه های پا هم اضافه شده،و دیگه فقط موقع دراز کشیدن نیست و همیشگی شده...به پزشک متخصص مغزو اعصاب مراجعه کردیم،عکس دیجیتال گردن،ام ار آی مغز و گردن هم گرفته شد و گفتن مشکلی نداره،قبلش هم یه پزشک دیگه رفتیم فیزیو تراپیه گردن اعمال کردن ولی فرقی نکرد.واقعا درمونده شدیم با این مشکل و هر جا میریم میگن مشکلی نیست.این که مشکل پیدا نمیشه خیلی زیاد باعث آشفتی وضع روحی همسر من شده.واقعا نمیدونم چیکار کنم دیگه...امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه و بتونید بهم کمک کنید...ممنونم از وقتی که پذاشتید واسه مطالعه.
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

علل خواب رفتن دست و گردن

?برخی علت خواب رفتن دست

?غلظت خون

?فشار روی اعصاب که میتواند به علت جابجایی مهره ها و دیسک گردن باشد.

برای شما بیشتر صدمه ناشی ازفشار روی اعصاب مطرح است و درمان اختصاصی نیازدارد.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. دوست عزیز متخصص عروق و خون مراجعه کنین و مشکل غلظت خون ایشان یا موارد دیگر مربوط به خون بررسی شود. ورزش های متناسبی انجام دهند (فیزیوتراپی و توان بخشی یا ...) تا جریان خون در بدنشان بیشتر شود. کم تحرکی خود عامل خواب رفتن دست و پا می باشد که خیلی ها نادیده می گیرند.

می توانید از طب سنتی (تغذیه به روش سنتی) بهره بگیرید. غذاهای آماده حاوی مواد نگهدارنده بوده و سردی می آورند که سبب دردها و یبماری های زیادی در بدن می شوند.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه