منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
آقای 30 ساله ام خیلی سرفه میکنم .این سرفه ها با شروع فصل سرما زیادتر شده . و احساسسنگینی در قفسه سینه دارم .ک به پزشک مراجعه کردم و اسپیرومتری گرفت گف ک بخاطر حساسیت هستش و دارو تجویز کرد و نگرفتم . میخاستم راهنمایی ام کنین من چکار کنم واقعا این سرفه ها اذیتم میکنه طوری ک سوزش معده میگیرم .
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام، دوست گرامی توصیه میشود برای بررسی دقیق با پزشک معالج وی مشورت کنید. در صورت لزوم و تجویز پزشک توصیه میشود از ریه عکس گرفته شود.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام. گاهی علت بروز این سرفه ها حساسیت است. لطفا دقت خود را زیاد کنید تا متوجه حساسیت مادرتان بشوید. بهتر است تا یک هفته غذاهایی که می خورند یا محیط هایی که قرار می گیرند و همچنین ساعت افزایش میزان سرفه های ایشان را نیز یادداشت کنید. این اقدامات به شما کمک می کنند اگر عامل حساسیت زایی وجود دارد زودتر شناسایی کنید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتراحسان مقیمی 43566   پزشک عمومی دکتراحسان مقیمی 43566 پزشک عمومی
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

با سلام دوست گرامی نوشتهای به پزشک مراجعه کردهاید ولی دارو نگرفتهای تظمینی نیست که به توصیه های اینتجانب نیز گوش کنی ولی نکات زیر را یاد اوری میکنم 1-مایعات فروان بنوش 2-از بخور در منزل استفاده کن 3-اگر بخاری گازی استفاده میکنید حتما یک قابلمه اب روی ان قرار بدهید 4- داخل بینی را با ویتامین آ چرب کن در صورت برطرف نشدن مشکل ممکن است مشکل رفلاکس مری داشته باشید که باید به پزشک مراجعه کنید

مجیدیه شمالی - نبش خیابان قدس -پلاک 509 - واحد 6 021-26324109

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه