منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام .18 سال سن دارم میخواستم بدونم اسپری تاخیری منع نعوذ آلت میشه؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست عزیز هر اسپری تاخیری حتی اگه بهترین هم باشد در بلند مدت مشکل ساز خواهد بود. فریب تبلیغات رو نخورید خصوصا اسپری های عربی تقلبی. البته برای استفاده مقطعی خیلی به ندرت بعضی محصولات بدک نیستند اما بهتر است خود را به اسپری تاخیری وابسته نکنید. از عوارض این اسپری ها: خارش آلت، سوزش پیشابراه، عدم نعوظ (سخت شدن آلت) بی حسی طولانی مدت آلت (بعدنا هر چه تلاش می کنید آلت شما حس نمی کند که ب وقت نعوظ رسیده و شریک جنسی شما و خود شما از رابطه لذت نخواهید برد). به مرور زمان اعصاب آلت بی حس می شوند و بی حسی یعنی عدم لذت و عدم لذت شما یا شریک یعنی تخریب رابطه. بهتره برای درمان به یک متخصص اورولوژی مراجعه نمایید. البته یادتان باشد عامل اقتصادی باعث شده داروها قرص ها اسپری ها و ووووووو در داروخانه ها به راحتی به فروش برسد. اگر تغذیه شما سالم ورزش متناسب روحیه خوب باشد و اطلاعات جنسی بالا برود خیلی نیازی به مکمل ندارید.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
مجموعه پزشکان جایروس مجموعه پزشکان جایروس
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

بله گاهی ممکن است

شریعتی, تقاطع دولت کوچه امامزاده,پلاک 14 واحد 6 021-22616377

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه