منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
سلام وقت بخیر . ابتدای مهر آنفولانزا گرفتم سپس سرفه های مزمن بعد دنده های سمت چپ سینه و حالا دنده های سمت راست سینه ام درد داره. عکس و ctscan و چهار پزشک ریه رفتم درد دنده سینه دارم چکنم؟
پاسخ
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

دوست گرامی ، قفسه سینه بخش مهمی از سیستم تنفسی بدن شما است و از اندام های حیاتی مانند قلب، ریه ها، معده، کلیه ها محافظت می کند. اکثر مردم، در برهه ای از زندگی خود، احساس درد زیر دنده را تجربه کرده اند. بیماری های مختلفی مانند مشکلات گوارشی، سنگ کلیه، التهاب بافت، آسیب، و یا حتی یک حمله ترس، وجود دارند که همگی می توانند علت درد در زیر قفسه سینه باشند. مهم است که هرگز از هیچ نوع درد زیر دنده ها چشم پوشی نکنید. زیرا آن درد می تواند نشانه ای از یک بیماری جدی مانند حمله قلبی یا سرطان باشد. گاهی اوقات درد در زیر دنده راست و یا دنده چپ می تواند نشانه ای از عفونت یا التهاب یک اندام خاص باشد. برای مثال، در زیر قفسه سینه سمت چپ، طحال و قسمتی از معده قرار گرفته است. کبد و کیسه صفرا در زیر قفسه راست سینه واقع شده است. اگر چه قلب نیز وسط قفسه سینه شما است، مشکلات مربوط به قلب معمولا زیر قفسه سینه سمت چپ درد خفیف تا شدید ایجاد می کند.

مجموعه پزشکان سبزو سالم
دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم* دکتر مجموعه پزشکان سبزوسالم*
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

درد سمت چپ قفسه سینه

سلام.

دردهای قفسه سینه و جلوی دنده ها میتواند از قلب یا سیستم گوارشی و مری و ستون فقرات پشتی و حتی مسایل پوستی ناشی از زونا و... باشد.

برای متخصص داخلی نوبت ویزیت بگیرید تا همه موارد بررسی شود.

مجموعه پزشکان سبزو سالم

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه