منوی اصلی
انتخاب بخش بندی سوالات
باسلام و خسته نباشی من حدود ده ماه هست که سینوزیت شدید دارم دائم پشت حلقم خلت ترشح میشه اما بوی بد نمیده ولی توی صورتم فشار وحشتناکی دارم. از درد روی گونهام به خودم میپیچم هرچی انتی بیوتیک مختلف خوردم تغیری نکردم خیلی چیزا امتحان کردم اما نشد از طرفی هم در این زمینه اطلاعی ندارم و هم اینکه مخارج اینکه همینجور برم دکتر ندارم.دیگه دارم از فشاری که به صورتم و روی جمجمم و گونهام حس میکنم از بین میرم. زندگیم مختل شده. حتی توانایی راه رفتم برام سخت شده. تمنا میکنم. خواهش میکنم. راهنماییم کنید بگید چی بگیرم استفاده کنم. تا خوب بشم. ازتون خواهش میکنم بگید چکار کنم چی استفاده کنم؟خیلی دارم درد میکشم????
پاسخ
دکتر پزشکان سبز و سالم-5 دکتر پزشکان سبز و سالم-5
۴۸ / ۱۰ / ۱۱ | ساعت ۴ ق.ظ

سلام دوست عزیز.آنتی بیوتیک برای درمان عفونت باکتریایی کاربرد دارد. هر شب بخور دهید. با محلول رقیق آب و نمک ولرم بینی را هر شب و هر صبح قبل و بعد از خواب شستشو دهید. با یک بار مراجعه به متخصص گوش حلق بینی بسیاری ااز دردسرهایتان کمتر خواهد شد.

تهران-بزرگراه رسالت-بعد از میدان رسالت به سمت شرق-نرسیده به چهارراه سرسبز-روبروی مسجد حجتیه-پلاک 686-طبقه 5-واحد 10 021-77189675

برای پرسیدن سوالات پزشکی خود، می توانید به ربات تلگرام هوشمند سبزوسالم مراجعه کرده و سوالات خود را از پزشکان متخصص بپرسید.
آدرس ربات تلگرام سبزوسالم:

https://t.me/askq_bot
تخفیف لیزر موهای زائد ویژه ماه رمضان
مقالات تصادفی

آخرین چند رسانه ای های پزشکی و سلامت

آخرین تست های سلامتی

درمان بی خوابی بدون دارو (کلیک کنید)
اینجا باهوش تر میشوید!
عضویت در خبرنامه ثبت نام
ثبت نام شما با موفقیت انجام شد
در خبرنامه ما عضو بشید و دسترسی خودتون به اطلاعات جالب و جذاب رو راحت کنید. باقی کارها رو ما برای شما انجام میدیم. تنظیم خبرنامه خبرنامه سلامت خبرنامه مغز و اعصاب و روان خبرنامه زیبایی و تغذیه